Bol.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Bol.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 11:29

Even een probleempje:

Een vriendin van mij gaat naar Italie, om een half jaar daar te werken. Haar verjaardag valt precies in die periode, dus ik dacht: ik bestel een cadeau en geef die haar alvast
Dus ik gister naar bol.com, om een boek te bestellen. Ik heb het geld overgemaakt via iDEAL. Nu keek ik vanochtend naar de status van mijn bestelling, zag ik dat ik het boek nog in mijn winkelmandje had staan en het dus helemaal niet onderweg is, hoewel het geld gewoon is afgeschreven.
Ik heb Bol.com nu een mail gestuurd met betaalbevestiging en de vraag of zij mij alsnog het boek willen sturen. Ik wacht nu nog op een bericht terug.

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Jellie

Re: Bol.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:34

Kan het niet zo zijn dat het nog in je winkelmandje blijft staan tot de levering geweest is?
Heb daar zelf nooit naar gekeken. Bij mij is het uitleveren altijd goed gegaan. Iig wel slim dat je toch een mail hebt gestuurd.
Je hebt iig bewijs dat t afgeschreven is.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 11:36

Nee, hij gaat er meteen uit geloof ik en je krijgt een mail dat het boek is verzonden.
Dit is voor mij pok de eerste keer dat het fout is gegaag, heb er hiervoor nooitproblemen mee gehad. Volgende keer maar een acceptgirootjegebruiken denk ik

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:41

dat is waar ook, ik krijg ook altijd van die bevestigingsmails als t boek is verzonden..
Betaal zelf ook vaak via ideal en heb hier ook nooit mee te maken gehad.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 11:44

Heb ik dus niet gekregen, terwijl het zo'n volgende-dag-in-huis boek is...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 13:41

Ik kreeg dit mailtje net terug van Bol:

Geachte mevrouw Janse,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 28 oktober 2008.

Door een technische storing is uw bestelling met het nummer 6548674040 helaas niet correct verwerkt.
Wij hebben uw gegevens doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Als uw bestelling wordt getraceerd, zal deze alsnog naar u worden verstuurd. Dit kan tenminste tien werkdagen in beslag nemen.

Als het niet lukt om uw bestelling te verwerken, wordt het door u betaalde bedrag automatisch teruggestort op uw rekening. Houdt u hierbij rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Dennis Niesing

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:53

Dit ken ik ja, niet via Ideal maar via een creditcard.
Bij ons duurde het uiteindelijk ZO lang dat we de hele bestelling geannuleerd hebben en ons geld terug gekregen hebben.

Zou in ieder geval goed in de gaten houden of je het binnen krijgt binnen de afgesproken termijn en anders zeer zeker achter m'n geld aan gaan!

Succes!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:55

Vervelend dat ze je bestelling niet hebben kunnen verwerken, maar ik vind wel dat ze netjes op je mail reageren Ja Ik hoop dat je het boek alsnog snel in huis hebt.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:55

kan je ze niet bellen?
Om het probleem uit te leggen lijkt me dat bellen het handigste is en dan gewoon naar die man vragen Knipoog

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 13:58

Nee, het is prima zo, vriendin gaat pas over een tijdje weg, dus ik neem aan dat het wel goed komt. En anders koop ik in de normale boekhandel een ander boek, vond deze zelfook erg leuk klinken (A)