De vriend van mijn zus op de motorcross

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

De vriend van mijn zus op de motorcross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 11:09

Afgelopen zaterdag was de laatste motorcross van me zwager. en ik ben natuurlijk mee westen kijk en heb foto's gemaakt. En hij heeft harstikke goed gereden hij was 16 des van de 35 . dus harstikke goed. je hebt vaak van die crosser die hun verstand op 0 zetten en ze gaan en dan gebeuren er vaak ongelukken nou ik ben blij dat mijn zwager zijn koppie gebruikt hoor maar afgelopen zaterdag was het echt hartstikke goed van hem.en mijn neefje roept iedere keer papa jassen (Gassen dus). hij is ook de opvolger van dion dus jullie zullen ook vaker foto's van me neefje zien... er zitten ook probeersel foto's tussen.. nou hier komen ze. als het hier niet hoort te staan sorry voor dit Boos!..

Afbeelding
Zoals jullie zien heeft hij nummer 89, dit zijn Dion en Marijke ouders van jay , me jongste neefje

Afbeelding
Hier is Dion, tijdens zijn 2 de manche

Afbeelding
Hij haalde natuurlijk ook mensen in en dat was het mooiste Lachen

Afbeelding
Hij werd al gauw achter volgd door een paar anderen maar die heeft hij mooi voor kunnen blijven.

Afbeelding
weer

Afbeelding
Hij kwam net uit een bocht. die bochten waren best wel gevaarlijk waren veel crossers gevallen

Afbeelding
Heel goed gesprongen.

Afbeelding
In een duel met 511.

Afbeelding
Weer een mooie spring foto.

Afbeelding
Mooie sprong.

Afbeelding
Kom op jonge

Afbeelding
Net klaar met de motorcross.. We zijn echt super trots op je. je hebt het goed gedaan....

Dit waren de foto's ik heb ze moeten verkleinen omdat het anders niet zou gaan passen sorry voor dit...
Laatst bijgewerkt door caroltje16 op 28-10-08 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

XFiemoX

Re: De vriend van mijn op de motorcross

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:15

Heeej Leuke foto´s joh echt mooi om te zien. Krijg er zelf weer de kriebels om het ook weer te doen Haha!

Maar van harte ik weet dat motorcross altijd zwaar zal zijn en dat ie heel blij mag zijn met zijn 16e plaats. Mijn oudste broer die deed ook veel aan motorcross wedstrijden en bij een wedstrijd vergat ie dat er een boom stond, hij dacht dat ie regelrecht erop af reed en sprong ie dus van zn motor af en toen kreeg je dit effect ´´Motor ging langs de boom en broer sprong tegen de boom aan´´.

Ik spreek je meiss Knipoog

caroltje16

Re: De vriend van mijn op de motorcross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 11:20

bedankt Lachen. voor de reactie. me ouders zijn ook trots op de foto's vooral de spring foto's ook omdat het moeilijk is om precies te tijmen enzo ..

iefke

Re: De vriend van mijn zus op de motorcross

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:43

Sinds de afschaf van fotofun zijn dergelijke topics niet meer toegestaan op Bokt. Ik plaats hier een slotje.