Personeels feesten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninjahoen

Personeels feesten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 09:32

Voor alle werkende bokkers (en ook de niet werkende bokkers *LOL* ben ik benieuwd wat jullie leuk lijkt om te doen met een personeels/bedrijfs of familiefeest! wat lijkt jullie een leuk idee, wat hebben jullie al eens gedaan dat erg leuk was? of wat staat al in de planning voor de komende tijd?

Kom maar op met ideeen!!

soesita

Re: Personeels feesten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:38

Ik hou van rustige dingen bij bedrijfsuitjes, met veel tijd om met de collega's wat bij te kletsen -dat komt er tijdens het werk dikwijls niet van- en er een gezellige boel van te maken. Dus dingen als een mooie natuurwandeling (eventueel met gids), koffiedrinken, stad bezichtigen,... Mijn lievelingsuitstapje met de collega's waren de grotten van Valkenburg met gids, aansluitend een mooie wandeling (zonder gids) en afsluitend koffiekletsen in Valkenburg.

Oh bijna vergeten: we hebben ook wel eens een weekendje georganiseerd met de collega's: weekend Luxemburg op de camping, wandelingen en kajaktocht, 's avonds uit eten en zelf barbeque maken, 's avonds stappen. Dat was uiteraard op vrijwillige basis maar echt heel erg leuk!

Marjon_

Re: Personeels feesten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:36

op mijn stage bedrijf organiseren ze mennen voor mensen
dat betekend dat je
leuke opdrachten gaat doen zoals
iemand zit met een walki talki in kantoor en de rest gaat naar de binnenbak en verteld de gene in kantoor waar al het materiaal moet staan en dan moet je vervolgens met een paard het parcours door .. nou ik kan je vertellen het is moeilijk Tong uitsteken

en later op de dag maak je nog een mooie men tocht met zen alleen .. l