Avond verpest!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sara_N

Avond verpest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 18:07

Dat had ik gister.
Baal er zo van, moet het even kwijt.

We gingen gister avond eindelijk weer eens uit eten met de hele familie bij elkaar (mijn ooms en tantes, neven en nichten en hun kids).
En we waren heel lang niet meer met de hele familie bij elkaar geweest.
Terwijl dat altijd enorm gezellig is, dus ik had me er heel erg op verheugd.
En het was ook ontzettend leuk en gezellig met de familie.
Ik ging even met een paar kindjes spelen in de speelkamer van het restaurant.
Tot op een gegeven moment er twee puberende huppelk*tjes kwamen die erg vervelend gingen doen richting ons.
Ik had al een aantal keer er wat van gezegd, later mijn neef ook nog eens maar ze hielden niet op.
We ergerden ons er kapot aan.
Toen hebben de mensen van het restaurant er ook wat van gezegd, maar de twee gingen gewoon door.
Uiteindelijk kon ik er echt niet meer tegen en ben ik een beetje onploft en heb ik niet zulke aardige dingen gezegd Bloos

De twee meisjes hebben we daarna niet meer gezien, maar toch heb ik mijn avond door hun laten verpesten.
Als ik ze nou gewoon had genegeerd had ik een leuke avond gehad.
Maar ik ben weer zo'n doos die zich dat heel erg aantrekt en dus haar avond laat vergallen.
Ik baal daar zo van!
En mezelf kennende blijf ik ook weer een aantaal dagen chargrijnig rondlopen omdat ik me erom druk blijf maken.

Sorry voor dit hele verhaal, maar moest het even kwijt.

Aranel

Re: Avond verpest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:10

Ik denk dat je avond meer verpest zou zijn als je je mond zou hebben gehouden, dan zou je jezelf naderhand misschien voor de kop slaan omdat je níets gezegd had Knipoog

Ik vind het goed dat je die trutjes op hun nummer hebt gezet hoor!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:13

Ja ik ben het met aranel eens, nu heb je er nadat je er wat van hebt gezegt geen last meer van gehad! Maar wel heel vervelend voor je dat het zo is gelopen. Waar ze de brutaliteit vandaan halen?

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:16

Jeetje wat kinderachtig van die trutjes. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gereageerd, maar me erna niet meer druk om maken. Ze zijn tenslotte weg gegaan Lachen Dus niet meer mee zitten Knipoog

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:16

Dat vind ik echt aso van die tutjes!
Maar trek het je de volgende keer niet zo aan Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:18

Ik ben het met Aranel eens, anders bijf je je de hele avond irriteren, en had je nu nog gedacht 'had ik er maar wat van gezegd'. Nu was het even vervelend, maar waren ze daarna wel weg Knipoog.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:03

Sara_N schreef:
Als ik ze nou gewoon had genegeerd had ik een leuke avond gehad.
Maar ik ben weer zo'n doos die zich dat heel erg aantrekt en dus haar avond laat vergallen.

Ik baal daar zo van!
En mezelf kennende blijf ik ook weer een aantaal dagen chargrijnig rondlopen omdat ik me erom druk blijf maken.

Sorry voor dit hele verhaal, maar moest het even kwijt.

Het vetgedrukte wilde ik al typen, maar zo te lezen heb jij die wijsheid al. Haha!
Ik ken het gevoel een beetje, maar er komt een moment dat jij hun dat 'verpesten' niet meer gunt er er gewoon imuum voor bent. Heeeel vervelend voor hun als ze genegeerd worden want aandacht is juist wat ze willen. Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:14

Wat vervelend dat zoiets je leuke avond met je familie heeft moeten verpesten, al laat je het een beetje zelf gebeuren door het je zo aan te trekken natuurlijk. Ik ben zelf ook zo hoor, en trek me dit soort dingen ook altijd erg aan en kan me ook een avond vervelend voelen van zoiets.
Ik vind het wel heel vreemd dat de mensen van het restaurant er niks aan hebben gedaan als ze echt zo vervelend waren als jij beschrijft. Restaurantpersoneel hoort er toch voor te zorgan dat alle gasten het naar hun zin hebben en de avond van een ander niet verpest wordt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:28

Zo irritant! Je hebt juist gehandeld, ik zou namelijk ook niet zo lief uit de hoek zijn gekomen als een paar delletjes ons famillie feest proberen te vergallen, liever dat hun op hun kiezen bijten dan dat jij hooftpijn krijgt van hun irritante gedrag en na afloop spijt hebt dat je er niks aan hebt gedaan! Maar eigenlijk had het restaurant hun eruit moeten schoppen! Het is namelijk het lastig vallen van andere mensen, en dat word nergens geduld!