Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kimG schreef:mijn vriend vind het moeilijk dat hij zich er zo aan stoort ( ze zijn immers goede vrienden ) hij zit vaker ( ook met gasten ) in de kamer van mijn vriend want die heeft een groot filmscherm em dolby geluid. dus dat is ook het probleem niet echt. Het lijkt inderdaad jaloesie en dat hij zijn vriend gewoon niet met mij wil delen. Ik ben 3 a 4 nachten in de week bij mijn vriend, hij heeft echter geen huurcontractw aarin staat dat hij geen gasten of zo mag hebben en ook staat er zelfs niet in dat hij niet mag samenwonen. Hier gaat het echter niet om. Wij willen graag met zijn drieen door een deur maar dat schijnt niet te lukken
Je zegt dat jouw vriend er geen problemen mee heeft, maar zo te lezen zit hij ook op die kamer als jij er ook bent. Lijkt me geen goeie situatie. kimG schreef:dat kan ik me voorstellen. Ik houd daar dan ook rekening mee. Ik kleed me om in de douche. er is gelukkig een apart toilet zodat dat geen problemen oplevert. Bij hen is het juist ondersom mijn vriend woont daar al 10 jaar en hij pas een jaar. maar het gekke is die rationele dingen waarmee jullie komen kan ik inkomen en hierover overleg ik ook zo van : " ga jij nog douchen of kan ik ? "
Maar als wij hem hierover spreken zegt hij dingen als: " het is gewoon niet normaal ! en dat vinden jantje en pietje ook " en " het hoort niet" etc.
Ik vind het heel moeilijk te reageren op deze irrationele argumenten, juist daarom vermoed ik dat er iets anders achter zit dat hij zich niet perse stoort aan mijn aanwezigheid maar aan andere dingen
Maar zo te horen mag je wel wat meer waardering krijgen.
Gewoon, samen zoeken naar een middenweg die voor iedereen acceptabel is.