paarden winkel beginnen...?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pantuf

paarden winkel beginnen...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 20:29

Nou vraag ik me de laatste tijd best vaak af of er nog mensen zijn die er graag een paarden winkel (gecombineerd met web-winkel) bij willen (Noord-Brabant).
Maar dan eentje die ook goedkopere/minder bekende merken ook verkoopt/leuke akties etc
Tegenwoordig zie je best veel web-winkels enz, maar ik vroeg me dus af of het ook haalbaar zou zijn om met een winkeltje te beginnen, eerst als hobby en dat dan verder uitbreiden
Ben me er heel goed van bewust dat er veel tijd/geld en energie in gaat zitten, maar dat zou ik er goed voor over hebben.
Mijn vraag nu dus: Zou het lopen, een winkeltje in Noord-Brabant, en wat zouden jullie graag zien dat ze verkopen (wat mis je nu in de bestaande winkels)

ben erg benieuwd naar jullie mening

Gr-jes

Renske_

Re: paarden winkel beginnen...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:25

Er zijn hier in brabant toch al zoveel ruitersport zaken?
en Webshops wordt je helemaal mee doodgegooid Knipoog

Maar als je er een wil beginnen met hele leuke akties hou ik me altijd aanbevolen Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 04:03

Idd leuk bedacht, maar niet rendabel waarschijnlijk.
Webwinkels, daar verzuip je in ...
En hier in dit deel van brabant zitten onwijs veel ruitersportzaken, de kleintjes zijn hier al allemaal gestopt, er zijn teveel grote zaken.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 05:50

mm denk in de buurt waar jij zit dat het niet echt rendabel is.
Bij mij op het dorp is ook een web winkel geweest maar is volgens mij al gestopt. Verder zitten er hier al 3/4 in de buurt.
Dus wat mij betreft is het zinloos

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 06:22

Ik heb ook een webwinkel gehad,maar ben tot de ontdekking gekomen dat het heel lastig is om goede afspraken te maken met de leveranciers m.b.t. garantie/omruilen etc.Ik werkte voor een bedrijf dat met grote regelmaat op marktplaats adverteert en kan dit helaas niet aanraden.Veel problemen en hele kleine marges.
Als je al een webwinkel wil beginnen,zoek dan naar producten die er uitspringen en ga niet mee in de grote massa,want daar ia inderdaad al genoeg van.