[ENQ] Fotograaf/fotografen gezocht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

[ENQ] Fotograaf/fotografen gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 18:22

Doei! Medebokkers.

Voor school moet ik een handelingsopdracht maken over wat ik later graag zou willen doen, op dit moment ben ik erg aan het
twijfelen of ik fotografe of column-schrijfster wil worden maar mijn handelingsopdracht ga ik toch over het eerste doen. Hiervoor
moet ik zo veel mogelijk informatie en meningen van mensen hebben en aangezien op bokt genoeg fotografen rond lopen dacht
ik, waarom ook niet? Lachen

De informatie word alleen voor mijn handelingsopdracht gebruikt en zoals je kunt lezen zijn ze eigelijk aan fotograven bedoelt
die er ook echt veel geld mee verdienen maar dit mocht van de docent ook Lachen U kunt dus niet op alle vragen antwoord geven maar
dat maakt niet uit. Lachen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'' Sinds waarneer wist u dat u dit beroep wou beoefenen? Hoe kwam u daar achter en bent u blij met deze keuze?

Welk apparatuur heb je nodig voor het beroep? Welke camera vind u het fijnst, en waarom? Welke lens gebruikt u voor welk
object? Hoelang duurde het voordat u de kennis echt goed in uw hoofd had?

Bewerkt u ook foto’s waarneer de scherpte niet goed genoeg is of de sfeer er niet is? Of gaat u voor á nature?

Heeft u zelf een fotograaf/fotografe waarbij je denkt, já die foto’s stralen iets uit? Dus iemand die je bewonderd in de
fotografie wereld en waarom?

Welke opleidingen heeft u gedaan? Kun je hier mee terecht waarneer je een VMBO/Mbo-diploma hebt of moet je door studeren?

Waar moet ik heen gaan als ik de grootste kansen wil hebben en wat heb ik daar voor nodig? Waarmee kan ik een portfolio online
zetten en wat is er handig en noodzakelijk om er bij te melden?

Voor welke soort foto’s is er veel vraag en worden deze ook goed besteld? Kan je gemakkelijk rondkomen met het geld wat je
ermee verdiend of moet je er ook nog een andere baan bij hebben? ''

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als u mij wilt helpen, alvast hastikke bedankt!
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 26-10-08 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.