Wie doet Hbo-verpleegkunde aan de Hanzehogeschool Groningen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura0303

Wie doet Hbo-verpleegkunde aan de Hanzehogeschool Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 15:58

Ik ben begonnen in september en ben ingestroomd in het 2e jaar deeltijd.
Wat vinden jullie van de opleiding?
Het gaat mij puur om het diploma om verder te kunnen als Advanced Nurse Practicioner. Want ik vind de opleiding slecht georganiseerd en alle opdrachten heel vaag. Zoals bijvoorbeeld het visiedocument waar ik mee bezig ben. Nou zet me hier een tijdje aan en ik ben lekker chagerijnig. Wat een tijdverspilling en voordat je eindelijk weet hoe je een vraag moet beantwoorden, ben je al heel veel tijd kwijt!!

Nou brand maar los!!

hel1

Re: Wie doet Hbo-verpleegkunde aan de Hanzehogeschool Groningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:12

Ik ben in September ook begonnen, maar dan met de gewone voltijd verpleegkunde opleiding op de Hanze.

Zo ben ik nu ook bezig met het visiedocument maar is dat voor mij wel een duidelijke opdracht, maar pfoe we moeten ook een preventieplan maken. En daar snap ik dan weer de ballen van.

De opleiding vind ik tot nu toe in het algemeen erg leuk en loopt qua organisatie wel vrij goed. Nog niet echt problemen ondervonden maar wat ik van mede-studenten hoor, komt dat nog wel. Denk dat het ook wel ligt aan je SLB-er of bepaalde dingen duidelijk zijn Lachen

Laura0303

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 17:30

hel1 schreef:
Ik ben in September ook begonnen, maar dan met de gewone voltijd verpleegkunde opleiding op de Hanze.

Zo ben ik nu ook bezig met het visiedocument maar is dat voor mij wel een duidelijke opdracht, maar pfoe we moeten ook een preventieplan maken. En daar snap ik dan weer de ballen van.

De opleiding vind ik tot nu toe in het algemeen erg leuk en loopt qua organisatie wel vrij goed. Nog niet echt problemen ondervonden maar wat ik van mede-studenten hoor, komt dat nog wel. Denk dat het ook wel ligt aan je SLB-er of bepaalde dingen duidelijk zijn Lachen

Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik wel een ander visiedocument maken dan die jij moet doen...
Heb ook een preventieplan gemaakt, dat was ook best vaag... Heb hem ingestuurd, maar heb werkelijk geen idee of het goed is, haha. Schiet dus ook niet echt op.
Ik heb wel gehoord dat de voltijd beter is geregeld, scheelt weer voor jou!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:11

LZP -> STW

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:10

Ik ben in september ook begonnen maar ben er na 1,5 week mee gestopt. Vond het helemaal niets... Was niets voor mij, maar ook het hele gedoe erom heen...