Ik ben aan het sparen voor een digitale spiegel reflex camera, maar omdat ik nu een voedsel allergie heb kan ik dus niet werken ( bij de supermarkt ) wat ik normaal doe. Dus mijn vraag weet iemand tips of iets waar je geld mee kan verdienen?
Of je laten sponsoren door familie. Elke week dat jij je sonde voeding goed doorstaat geld ophalen Beetje lucratief, maar je hebt vast wel familile die jou daarmee wil steunen... een euro per week ofzo? Oma 1 euro Opa 1 euro Ouders beide een euro Oom 1 euro Tante 1 euro etc... Dan heb je al snel 10 euro per week te pakken
Zeker een goed idee Bijvoorbeeld spullen van Ginger/Beauty die je echt bijna nooit meer gebruikt.. Oude kleding of schoenen Ik bedoel sommige mensen kan je er heel blij mee maken.
Misschien kan je ook bij neefjes of nichtjes gaan opassen? Dat zullen je oom/tante best begrijpen omdat je in deze situatie niet kan werken... Of heb je geen kleine neefjes/nichtjes?
Neem eens conact op met een thuiswerk centrale die hebben makkelijk vaak zittens werk. En je kunt het zelf indelen, hoemeer je af heb hoe meer je verdiend
Ik werkte bij Teleperformance. MAar die heb je alleen in Zoetermeer en Tilburg. Misschien kun je via Tigris Recruitment kijken, dat is een soort uitzendbureau speciaal voor callcenters. http://www.tigris-recruitment.nl