alarmsysteem blaffende hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

alarmsysteem blaffende hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 15:12

Iemand daar ervaring mee,het is een systeem die je aan de binnenkant monteerd en als er dan iemand aankomt hoor je een luid geblaf.Ik ben namelijk een weekje weggeweest en toen is mijn scooter van 2 jaar jong gejat,de hond hadden we mee genomen.Er wordt erg veel ingebroken bij ons in het dorp,als je een avondje weg ben is je huis over hoop gehaald.Dus leek zo,n luid blaffende hond me wel wat, want als de buren(mijn ouders) het geblaf horen gaan ze meteen kijken.

Limanade

Re: alarmsysteem blaffende hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:13

geen idee waar je dat kan halen.. maar zou wel oppassen dat je straks geen controleurs aan de deur krijgt voor hondenbelasting Tong uitsteken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:15

Ik heb geen ervaring met dit alarm, maar wel met de levende versie Knipoog Volgens mij kan dit best goed werken, onverwacht geluid schrikt dieven sowieso altijd wel af en helemaal als het een hond is Ja

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 15:17

Ik betaal gewoon belasting,maar ik weet wel waar ik zo,n ding kan bestellen maar ik vroeg mij af of er hier iemand is die er toevallig ervaring mee heeft? Ik zelf denk dat het wel afschrikt inderdaad, politie komt bij ons in het dorp niet dus moeten we zelf van alles regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:32

Heb er geen ervaring mee.
Maar heb wel eens in een programma gezien ( Kassa of zo ) dat ze deze systemen gingen uittesten op geloofwaardigheid Haha!
Ze lieten (ex)'beroeps' inbrekers langsgaan bij wat huizen, in sommige huizen waren echte honden en in een aantal zo'n systeem..
En de 'inbrekers' konden niet aangeven in welke huizen nou de echte honden zaten, of het systeem.
Dus, het kwam in dat programma goed uit de test Ja Haha!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:54

Er is wel eens een programma op tv over ex inbrekers die laten zien hoe onveilig bepaalde huizen zijn.
En daar hebben ze een keer verteld dat deze alarmdingen totaal waardeloos zijn. Ze zijn bij bijna iedereen bekend en ze horen echt wel of het een echte is of niet.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:57

dat geluid is heel onecht, inbrekers schrikken hier niet van terug, was ooit een test bij Radar geloof ik, die zeiden dat het niets deed, een echte hond blijft het beste

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 18:48

Als het systeem blaft als wij weg zijn dan horen mijn ouders dat en die gaan dan kijken, die zijn altijd thuis.