En kijken wat er nog op mijn pad komt!
Nou was dit jaar voor mij een heel gewoon jaar met zijn ups en downs, heb wel een grote down gehad, maar dat was mijn eigen schuld en ik kan daar wel zeggen dat ik daar van geleerd heb en niet zo naïef meer ben. Ook heb ik ontslag gekregen in februari bij mijn bijbaantje (na 3 jaar werken en geen vast contract willen geven), maar was ik een week later al voorzien van drie andere bijbaantjes waar ik bij was aangenomen, dat voelt dan ook wel weer goed, uiteindelijk 1 gekozen en de rest weggewuifd.
Verder heb ik mijn leventje goed voor elkaar, het kan altijd beter, maar kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Als ik terug kan kijken; heb mijn bijrijdpaard verruild voor een eigen paard, een heerlijk dier en een ontzettende uitlaapklep, nog steeds vriendloos (bewust ook wel
) en af en toe baal ik maar meestal vind ik het prima zo, wel de nodige scharrels
, verder een hele leuke vriendengroep en de vriendinnen die daarbij horen zijn echt heerlijke leuke meiden en de mannen die daarbij horen ook hoor. Verder school gaat goed, nog even blokken en hopelijk sluit ik het jaar zónder hertentamens af. Ja, wat dat betreft mag ik niet klagen. Als ik terugkijk op 2007; diploma gehaald, vriendje gedag gezegd, vriendinnengroep weggewuifd, (stage)werk dag gezegd, nieuwe studie begonnen en noem maar op.Ja, wat dat betreft kan ik terugkijken op een tot nu toe redelijk tevreden jaar en kan ik zeggen dat ik tevreden ben. En nu aan de studie!
Ben benieuwd naar jullie verhalen!!
Nu maar hopen dat allemaal goed gaat.