Al terugkijkend op het jaar? Plannen voor volgend jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa

Al terugkijkend op het jaar? Plannen voor volgend jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 14:07

Ja over 10 weken is het alweer zover; Kerst en dat soort dingen komen er weer aan en begint er weer een heel nieuw jaar. Ik heb mijn jaar onder andere al wel uitgestippeld; van februari tot november stage 40 uur per week stage lopen, daarnaast mogelijk nog een dag werken en verder de tijd in mijn paard stoppen, sociaal leven op pijl houden en natuurlijk elk weekend uitgaan Knipoog En kijken wat er nog op mijn pad komt! Vork

Nou was dit jaar voor mij een heel gewoon jaar met zijn ups en downs, heb wel een grote down gehad, maar dat was mijn eigen schuld en ik kan daar wel zeggen dat ik daar van geleerd heb en niet zo naïef meer ben. Ook heb ik ontslag gekregen in februari bij mijn bijbaantje (na 3 jaar werken en geen vast contract willen geven), maar was ik een week later al voorzien van drie andere bijbaantjes waar ik bij was aangenomen, dat voelt dan ook wel weer goed, uiteindelijk 1 gekozen en de rest weggewuifd. Haha!

Verder heb ik mijn leventje goed voor elkaar, het kan altijd beter, maar kan wel zeggen dat ik tevreden ben. Als ik terug kan kijken; heb mijn bijrijdpaard verruild voor een eigen paard, een heerlijk dier en een ontzettende uitlaapklep, nog steeds vriendloos (bewust ook wel Haha! ) en af en toe baal ik maar meestal vind ik het prima zo, wel de nodige scharrels Haha!, verder een hele leuke vriendengroep en de vriendinnen die daarbij horen zijn echt heerlijke leuke meiden en de mannen die daarbij horen ook hoor. Verder school gaat goed, nog even blokken en hopelijk sluit ik het jaar zónder hertentamens af. Ja, wat dat betreft mag ik niet klagen. Als ik terugkijk op 2007; diploma gehaald, vriendje gedag gezegd, vriendinnengroep weggewuifd, (stage)werk dag gezegd, nieuwe studie begonnen en noem maar op.

Ja, wat dat betreft kan ik terugkijken op een tot nu toe redelijk tevreden jaar en kan ik zeggen dat ik tevreden ben. En nu aan de studie! Vork Ben benieuwd naar jullie verhalen!!

Mars

Re: Al terugkijkend op het jaar? Plannen voor volgend jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:14

Tja. ik moet zeggen dat ik het nog te vroeg vind om terug te gaan kijken... nog twee maanden te gaan. Voor volgend jaar zijn de plannen vergelijkbaar met die van jou, want dan moet ik ook stage gaan lopen en toch proberen wat geld te verdienen en een sociaal leven te hebben Knipoog

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:15

Larissa schreef:
Ja, wat dat betreft kan ik terugkijken op een tot nu toe redelijk tevreden jaar en kan ik zeggen dat ik tevreden ben. En nu aan de studie! Vork Ben benieuwd naar jullie verhalen!!

Kijk, dat is mooi Haha!

Als ik terugkijk naar mijn jaar, ik heb m'n bachelor diploma gehaald, werk gevonden, ben begonnen met motorrijden (hoop dit jaar nog mijn rijbewijs te halen en een motor aan te schaffen Vork ), ben ik best tevreden moet ik zeggen!
Volgend jaar hoop ik een vast contract te krijgen bij m'n werk en daarna op zoek naar een eigen flatje. Ja, volgend jaar wordt ook weer een topjaar! Knipoog

Chr1s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:17

plannen zat Tong uitsteken Nu maar hopen dat allemaal goed gaat.
Voor bedrijf wil ik veel opzetten ook eigen studio etc
Afdrukken op locatie en meerdere mensen aannemen.

En gewoon werk misschien parttime gaan werken. Maar ja we zullen zien Tong uitsteken
Meer paardrijden? Maar ja dat is elk jaar de bedoeling Gestoord

En terug kijkend op dit jaar goede jaar
In bedrijf veel opgezet en in gewoon werk ook gegroeid

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:21

Jaja ik kijk er ook al naar uit Lachen
Dit jaar was slecht begonnen helaas, het vinden van een prolactinoom(goedaardige tumor in hypofyse), relatiedip MAAR ik heb mijn 5e jaar gehaald, lekker op vakantie geweest en ik ben gaan samenwonen Lachen

Volgend jaar wordt zeker goed, zeker als de kans er is dat mijn prolactinoom weg is en ik met de medicatie mag stoppen, het halen van mijn secundaire diploma en hopelijk ben ik eind 2009 zwanger Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:21

Terugkijkend was het weer een druk en rumoerig jaar.. Mijn vader heeft darmkanker gehad, maar is hier nu bijna volledig van hersteld, ik ben overgegaan naar het 3e jaar, ben 15 kilo afgevallen, heb wat scharrels links en rechts gehad en nu iemand wat wat serieuzer lijkt te gaan worden, heb een leuke baan voor 2 dagen per week bij een accountantskantoor, mijn paard Z2 gestart.. Dus al met al een leuk en goed jaar! Haha!

Plannen voor het komende jaar.. Overgaan naar het 4e jaar, stage goed afronden, misschien weer beginnen met een jong paard zodra Sydney is verkocht, nog wat meer kilo's afvallen Knipoog en ik zie wel wat er op mijn pad komt... Lachen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:23

Relaxed schreef:
Terugkijkend was het weer een druk en rumoerig jaar.. Mijn vader heeft darmkanker gehad, maar is hier nu bijna volledig van hersteld, ik ben overgegaan naar het 3e jaar, ben 15 kilo afgevallen, heb wat scharrels links en rechts gehad en nu iemand wat wat serieuzer lijkt te gaan worden, heb een leuke baan voor 2 dagen per week bij een accountantskantoor, mijn paard Z2 gestart.. Dus al met al een leuk en goed jaar! Haha!

Plannen voor het komende jaar.. Overgaan naar het 4e jaar, stage goed afronden, misschien weer beginnen met een jong paard zodra Sydney is verkocht, nog wat meer kilo's afvallen Knipoog en ik zie wel wat er op mijn pad komt... Lachen

Hoe doe je dat, zoveel afvallen Bloos

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:29

Het afgelopen jaar was eigenlijk geweldig!
Ondanks dat een van mijn vriendinnen botkanker kreeg, hebben we er met zn allen toch een topjaar van gemaakt. En die vriendin wordt langzaam aan beter!
Daarnaast ging t op school allemaal geweldig na mijn overstap van 3 vwo naar 4 havo. Eindelijk geen stress meer Haha! En het jaar afgesloten met 3x een 8 op mijn eindlijst!
Ook nog mn paardje gekregen waar we in het begin veel problemen mee hebben gehad, maar waar ik uiteindelijk suuuperblij mee ben!

Het afgelopen jaar kan niet meer kapot bij mij!

Komend jaar niet echt veel plannen.
Die vriendin gaat beter worden en dan gaan we het jaar even met haar inhalen! Tong uitsteken (afgelopen donderdag met haar afgesproken)
Ennuhmm natuurlijk heeel hard werken met mn paardje zodat we eindelijk eens een wedstrijdje kunnen gaan rijden.
Verder trouwdag van mijn moeder en stiefvader!!
Ennuhmm slaagen voor havo... daarna naar het hout en meubileringscollege Haha! (tenminste als de plannen zo gaan als ik zou willen dat ze gaan Haha! )

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:06

Het afgelopen jaar... Was heel goed! Ja

Positieve dingen:
- Ik ben overgegaan naar Havo 5.
- Ik heb nog steeds verkering, inmiddels al meer dan 20 maanden.
- Ik heb mijn gave brommer, een Aprilia Red Rose gekocht! Lovers
- Meer publiciteit wat betreft tekenen.
- Ik heb mensen blij gemaakt met tekeningen.
- Ik heb mijn clubje vrienden wat beperkt, ik weet nu wie mijn echte vrienden zijn en wie niet.

Negatieve dingen:
- Er zijn een aantal mensen overleden in mijn omgeving.
- Ik heb mijn oma's dit jaar nog maar 1 keer gezien.

Mijn plannen voor het komende jaar zijn:
- Slagen voor de Havo.
- Toegelaten worden op Kunstacademie Minerva.
- Meer opdrachten krijgen wat betreft tekenen.
- Mijn autorijbewijs halen.
- Doorsparen voor motorrijbewijs + motor.
- Bij mijn vriend blijven.
- Meer openstaan voor vrienden wanneer ze me nodig hebben.
- Meer tijd vrijmaken voor mijn hobby's.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:49

Kijk terug op een niet zo positief jaar. Heel veel pech met mijn beestenboel waaronder het verlies van een 10 weken oude pup en een 8 jaar oude hond en een hoop zieke dieren.
Ben zelf ook al maanden ziek thuis dus niet bepaald positief en de komende maanden zien er ook niet echt positief uit.
Dus van mij mag het nieuwe jaar beginnen met wat meer geluk.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:29

Al jarenlang bespreek ik dit adhv een spel met al mijn beste vrienden op Oudejaarsdag.
Dan ga ik hier ook echt over voelen en misschien ook nadenken.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:53

Moeten dit soort topics nu al?

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:13

geen plannen.. Als het goed is beval ik in januari van een kindje, dus daar zal ik wel druk genoeg mee zijn.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:11

Nou ik heb een bewogen jaar achter de rug met onwijs veel tegenslagen en veranderingen en ik hoop dat het volgend jaar allemaal wat beter en zekerder wordt.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:00

Ik ben tevreden Ja
Heb veel leuke dingen gedaan en meegemaakt, veel gelachen, maar ook veel gehuild, vooral om mensen die je mist, en naar ''smacht''
Maar wat er nog gaat komen, ik ben benieuwd, Daarover kan ik denk ik pas op kerst oordelen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:23

Cowgirl schreef:
Moeten dit soort topics nu al?

Waarom niet? Je hoeft het niet te lezen en al helemaaal niet te reageren..