Hee,
Ik open dit topic na een tijdje denken,
ik doe gewoon iets fout op de een of andere manier, maar wat kan ik zelf niet opkomen.
Misschien wil ik gewoon te veel? Misschien te weing? Ik weet het neit meer.
Ik had vorig jaar 6 goede vriendinnen, gezellig, we waren neit 1 clubje, maar het waren meerdere.
Doordat mijn leven overhoop lag zijn er (mede door mijn ouders, mijn vader was niet slim bezig) 2 vriendinnen die niet meer mochten langskomen,
en het contact werd verbroken. Dat heeft me veel zeer gedaan. 1 daarvan zou ik nog terug willen, maar de andere niet, die begon allerlei leugens te verzinnen.
Ik had eerst geen eigen paardjes en ging ik met iemand veel mee enz, maar ik kreeg mijn eigen paard en het werd minder. Een andere vriendin spreek ik meer alleen op school. Weer een andere fiets ik soms mee, en de laatste zie ik alleen in het weekend, waar ik het super mee heb, maar die zit op een andere school enz en is 2 jaar ouder dan ik.
Ik snap het neit,
al mijn vrienden zakken beetje bij beetje weg,
waarom? Ik weet het niet. Ook met een feestje, vriendin a kon niet met vriendin b mee, dus zei ik nou je kan altijd met mij mee, dus wou vriendin a dat. Later hoorde ik dat ze met nog meer vriendinnen afsprak en viel ik er weer buiten. toen zou ik met vriendin c heen, maar van het feest ging die ook naar iemand anders toe. en de andere 2 vriendinnen wonen ergens anders, of gaat neit naar het feest.
Ik weet het gewoon neit, ik voel me er echt poedersuiker over.
Verder op school zijn er geen problemen, heb ik het reuze naar mijn zin. maar net met feestjes, en andere dingen ik weet niet, ik hoor en niet bij.
Weten jullie wat het kan zijn?