Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Ik ben wel pas 19... Is dat niet te jong?
Zoals ik schreef in mijn eerdere post moesten wij als eerstejaars studenten vrijwilligerswerk voor de studie MWD doen en een aantal mensen hebben toen ook met o.a. verstandelijk gehandicapten gewerkt. Vele van mijn jaargenoten kwamen meteen van de middelbare school en waren zo rond de 18 jaar, maar ik heb van niemand gehoord dat dit een probleem was.
Niet zo heel maatschappelijk verantwoord dus, maar wel heel leuk!
Super leuk, ik mag op de pony's rijden, we zijn bezig de ezel er zadelmak te maken, we doen geitenkeuringen en andere feestdagen enz. erg leuk dus
) de bingo, brengt eten rond, deelt drankjes uit.
Lijkt me namelijk erg leuk om daar te helpen. Probleem is alleen dat m'n rooster heel wisselend is...

Lijkt mij juist fijn om mensen met een handicap te helpen zodat ze ook het plezier van het paardrijden kunnen ervaren.
_Tara_ schreef:@Laura: Dat is wel heel erg leuk, als je dat bij je eigen manege kan doen
@ Jeaulijn: Rijden doe ik zelf al genoegLijkt mij juist fijn om mensen met een handicap te helpen zodat ze ook het plezier van het paardrijden kunnen ervaren.
Dat rijden is maar een bijkomstigheid hoor
Het gaat juist om dat wij zorgen dat de pony's klaar staan en dat er begeleiding voor de ruiters is. Ze kunnen voor een groot deel niet zelf rijden/sturen en soms moet er iemand achter nog naast lopen of we doen aan backriding. Dus dat komt wel overeen met wat jij bedoelde