hallo,
fijn dat je even komt kijken, ik moet voor school een proefscriptie maken over heupluxaties bij baby's.
(verpleegkundige opleiding MBO 4e jaar)
hierbij hoord een mini onderzoek.
ik had een leuk idee om mijn tante te interviewen maar dit was helaas plots niet meer mogelijk.
ik moet dinsdag mijn proef precentatie houden en wou daar heel graag een deel van mijn 'onderzoek' in verwerken.
(dit is niet verplicht het moet wel in je proefscriptie beschreven staan maar niet in de precentatie)
het is erg belangrijk dat dit na waarheid word ingevuld!!
ik ben dus opzoek naar ouders waarvan hun zoon/dochter een heupluxatie heeft gehad of heeft.
ben je toevallig verpleegkundige op een kinderafdeling en heb je tijd/zin om daar een enquete over in te vullen.
dan heet ik dit heel graag via PB!!
Enquête
Aan ouders waarvan hun zoon/dochter een heupluxatie heeft/gehad.
In welk ziekenhuis is uw zoon/dochter opgenomen/geweest?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Hoe ervaarde u de zorg op de afdeling.
A. Goed
B. Redelijk
C. Slecht
Wat is de reden dat u de zorg zo ervaarde.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Hoe ervaarde u de begeleiding van uw zoon/dochter gedurende de opnamen.
A goed
B redelijk
C slecht
Wat is de reden dat u de begeleiding van uw zoon/dochter zo ervaarde.
Hoe ervaarde u de begeleiding die aan u werd gegeven op de afdeling.
A goed
B redelijk
C slecht
Wat is de reden dat u de begeleiding zo ervaarde.
Door wie werd u verteld dat uw zoon/dochter een heupluxatie had/heeft.
(meerdere antwoorden nodig)
A verpleegkundige
B stagiere verpleegkundige
B Arts
C coassistent.
Anders namelijk: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Op wat voor een plek werd u verteld dat bij uw zoon/dochter de diagnose heupluxatie is gesteld.
A op de kamer, maar wel op afspraak.
B op de kamer tijdens een visite ronden.
C op een aparte kamer, maar wel met een afspraak.
D op een aparte kamer, zonder eerder gemaakte afspraak.
Hoe ervaarde u dit gesprek.
A goed
B redelijk
C slecht
Wat is de reden dat u het gesprek zo ervaarde.
Wat voor een informatie heeft u gekregen gedurende de opnamen.
(Meerdere antwoorden mogelijk)
A een gesprek.
B folders.
C informatie over een patiënten vereniging.
D Anders namelijk
Was deze informatie voldoende of had u het liever anders gezien.
Hoe ervaarde u de gehele opnamen.
A goed
B redelijk
C slecht.
Wat is de reden dat u de opnamen zo ervaarde.
heel erg bedankt voor het invullen!!!!