ik zit er al maaaanden op te dobben en ik weet gewoon niet van wie het nummer is en hoe het nummer heet maar ik weet wel dat ik het een super mooi nummer vind dus ik MOET gewoon weten hoe het nummer heet van mezelf. Anders blijf ik toch alleen maar piekeren, en dat is niet goed voor mn nachtrust
het is een ouder nummer, ik denk rond 2000/2002, misschien ook wel ouder, de jaren gaan snel.
het is een soort trance nummer, maar niet de stijl van nu, het klinkt wat vrolijker. lastig uit te leggen.
het nummer word gedraaid door een dj, in zijn videoclip speelt hij op een keyboard dat steunt op 2 frisdrank blikjes. de blikjes zijn allemaal nep/met de computer gemaakt (kom even niet op het goede woord). de clip is dus niet echt, alleen de man in de clip is echt.
er dansen verschillende (stuk of 30) frisdrankblikjes heen en weer op het ritme van het liedje. ze zijn rood/blauw/groen/geel als ik het me goed herinner en hebben allemaal een gezichtje. ze dansen in een cirkel.
het is het een heel simpele clip maar zo'n mooi nummer.
heeft iemand enig idee over welke clip ik het heb? heb alle internetsites al nagezocht, top 40 van die tijd en youtube maar met zo weinig aanknopingspunten is het een beetje moeilijk om dit nummet te vinden.
als het hier verkeerd staat, sorry! ik heb geen idee waar ik dit wel kan plaatsen.