vraag over haren verven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

diana

vraag over haren verven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 17:29

hoi hoi,
ik heb m,n haar altijd blond geverft,met kleur 11.31 van een kapperszaak,volgensmij een goudtint.
nu heb ik een mooie kleur gezien van schwarzkopf,brillance en dan staat er 854 siam goudbruin.
zou ik dit kunnen kleuren zonder dat het oranje of groen word?

Henrike

Re: vraag over haren verven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:21

Volgens mij kun je de tinten van kapperszaken niet vergelijken met de tinten van merken uit drogisterijen.
Persoonlijk denk ik niet dat het een probleem zal zijn om van goudblond naar goudbruin te gaan, je blijft immers in dezelfde tint. Ik zou alleen adviseren naar een kapper te gaan wanneer je echt een drastische veranderingen wilt bv. donkerbruin naar blond.
Ik vind het altijd erg leuk om een beetje met kleuren te expirimenteren en doe dat dus ook regelmatig!

p.s. mocht het toch mislukken is er altijd de kapster nog!!

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 21:23

Ik zou eens navraag doen bij je kapster. omdat de producten van de kapster zelf kunnen verschillen met die van de winkel. En mss dat die stoffen anders op mekaar reageren ofz.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:54

Eerst je haar verven met een rood achtige verf, als je je haar altijd geblondeerd hebt zit er totaal geen pigment meer in je haar en kan het dus groen worden.. met een rode tint breng je die pigment weer terug.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:56

Bedenk wel dat het verf altyd:1) toch iets anders kleurt.... en 2) dat je een roodtint er heeeeeeeeeeeeel moeilijk uitkrijgt! Ik had het ook en heb nu nog een roodachtige gloed over mijn haar heen en eerst was het 2 weken oranje nadat ik het eruit wou hebben..... Voelde me net Willie Wortel Nagelbijten / Gniffelen

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:58

Je gaat 3 tinten donkerder
dus idd zou ik eerst voorpigmenteren met rood
en daarna pas de 8 erop doen
anders heb je kans dat het groen wordt Knipoog