Leuke tips voor vrijgezellinnefeestje??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joozz

Leuke tips voor vrijgezellinnefeestje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 18:58

Een vriendin van me gaat in mei trouwen en zijn nu al bezig met ideetjes op te doen voor n vrijgezellenfeestje, iemand nog leuke dingen??

lieniminnie

Re: Leuke tips voor vrijgezellinnefeestje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:59

workshop buikdansen, paaldansen of striptease? Vork Hahahahah

Kijk even op evenstore.info dacht ik, daar hebben ze allerlei workshops Lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:07

Hihi, even offtopic, in je topicnaam, denk 'vrijg' even weg Haha!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:01

Ik heb pas een vrijgezellenfeestje gehad van een goede vriendin van mij. We hebben haar meegenomen naar het openluchtmuseum in Arnhem omdat dat dit jaar in het teken stond van de liefde, waardoor we ook mooie shoots hebben kunnen maken!

Daarnaast hebben we haar diverse opdrachtjes laten doen, zoals voorbijgangers vragen om tips voor een goed huwelijk in ruil voor een bloem. Ook moest ze jonge mannen 'verleiden'. Stom toevallig was er een of andere CDA dag en was Balkenende ook aanwezig! Daar heeft zij natuurlijk ook op af moeten stappen en we hebben geproost met hem haha!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:29

ik heb volgende week een vrijgezellenfeest. Alleen wij doen het niet zo uitbundig omdat de bruid zwanger is en een vriendin van haar ook. Overdag hebben de meiden een workshop mozaieken(of hoe je het dan schrijft) en de mannen gaan paintballen. s,avonds komen we met z,n alleen bij elkaar en gaan we lekker feesten en eten bij een feesterij waar ze 11 zalen hebben en iedere zaal een ander thema en buffeten.
Ik ben wel benieuwd het was best een heel geregel omdt het best duur was wouden div mensen of alleen s,avond of overdag en aangezien we met weinig man zijn is het best moeilijk om ergens een workshop o.i.d te regelen vaak gaat het vanaf 10 pers ofzo

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:30

Wij zijn inderdaad ook savonds met zijn allen (ook de mannen) wat wezen eten. Workshops ed zijn vaak vanaf 20 personen..Boos! Wij hadden ook maar een bescheiden clubje.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:35

ja wij zijn met 12 man in totaal dus niet erg groot. Wij hadden ook nog het probleem dat ze pas in sept besloten te gaan trouwen op 21 nov. dus we moesten heel snel iets regelen en veel zat al vol enz.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 12:39

Storm76 schreef:
Hihi, even offtopic, in je topicnaam, denk 'vrijg' even weg Haha!

hahaha scherp gezien!! Haha!

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 12:43

@Paulusje: Leuk!! Ook die opdracht is een goede!!

Had zelf ook paaldansen etc gezien, maar mn vriendin is echt antidans.... dus weet niet of dat wat voor haar is

Had ook even gekeken bij workshops, in Amsterdam is er ook veel te doen, alleen is het niet echt goedkoop... :-( Het is wel lastig, omdat niet altijd iedereen even veelkan/wil uitgeven...

Hoeveel rekenen jullie per dag ongeveer?? Heb nu aantal keer iets gedaan en kwam al gauw op 75/100 euro p.p. Ik vind dat zelf geen probleem, nu helemaal niet tis een goede vriendin van me. Maar ja, kan niet in ieders portemonnee kijken....

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:45

Er zijn vreselijk veel sites voor vrijgezellenfeestjes, google maar eens, je hebt echt leus uit honderden dingen.
Ik heb/ben een keer
naar een kookschool geweest
sieraden gemaakt
zeer lux uit eten geweest
make-up workshop en toen profesioneel op de foto gezet

Vooral het laatste vond ik heel erg leuk!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:53

Workshop bonbons maken. Dat was ook echt hartstikke leuk!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:55

wij hebben laatst met zo'n bierfiets gefietst, en voor wie 't vrijgezellefeest was, moest voor ons coctails shaken op de bierfiets. Was echt zééér geslaagd, hebben 't echt onwijs leuk gehad. Maar hadden ook fantastisch weer Ja

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 14:15

Voor ons wat het ook ongeveer 70 euro per persoon. Het is wel veel geld, maar je bent de hele dag leuk en gezellig bezig én wilt de aanstaande bruid natuurlijk kostenvrij houden Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:25

wij rekenen ook standaart 100 euro de man, soms is het iets meer, soms wat minder.. met eten en 's avonds nog uit erbij.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:14

wij kwamen ook op 100 euro p.p uit en dat vind ik ook veel. Maar het zijn onze beste vrienden en me vriend is getuigen dus heb ik het er wel voor over alleen het is wel erg duur aangezien we ook nog nieuwe kleren moeten kopen en een kado komen we toch wel uit op ongeveer 400 euro totaal. Ach ja dan maar effe wat zuiniger aan doen haha

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 17:55

is dus wel normaal, 75/100 euro.

Die sites heb ik ook gezien, vraag me altijd wel af of het dan ook echt leuk is... dus ervaringen hoor ik graag!!

Die bierfiets leek mij ook wel geinig, alleen weet ik niet of ik de rest zo gek krijg op dat ding te gaan zitten.... mn vriendin houdt wel van n biertje iig Knipoog