De klassenclown...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

De klassenclown...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 11:28

Ja, iedere klas heeft wel iemand met bijdehante opmerking, die van ons heeft er zelfs 4. Clown
Leraren vinden het niet zo leuk, maar ik vind het wel goed voor de sfeer haha.
Net onder gym weer 2 uur dubbel gelegen, niet normaal die gasten.
Het is ook eigenlijk niet te beschrijven, ze zijn gewoon lekker bijdehand, en laten zich niet intimideren door leraren.
Twee hebben zo'n 10 adhd testen gehad, hun commentaar daarover:
"Je moet gewoon heel anders doen, dan merken ze niets." Huilen van het lachen

Heel veel mensen vinden dat ze hun toekomst vergooien ofzo, maar ik zie een glansrijke carriere als caberatiers. Vork

Hebben jullie nou ook zo iemand in jullie klas?
En vinden jullie het grappig of storen jullie je eraan?

DreE

Re: De klassenclown...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:18

Jaaa wijjj!!
We hebben er een paar maar zoizo heeft onze klas wel een paar appartelingen er tussen zitten Knipoog

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:44

DreE schreef:
Jaaa wijjj!!
We hebben er een paar maar zoizo heeft onze klas wel een paar appartelingen er tussen zitten Knipoog

Ja ze zijn echt geweldig hé?
Eentje onder gym laatst, moesten we bokken springen, in serie...
*Robbert springt op trampoline, neemt keurig eerste bokt, land in 2e trampoline, springt nog mooier 2e bok, land in 3e trampoline, springt weer keurig de bok, land in de 4e trampoline, leraar kijkt goedkeurend, maar dan in een keer woedend als robbert een salto maakt en op de mat land.*

Hehe, zo briljant.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:47

Ik vind ze leuk tot op zekere hoogte. Een grap tussendoor is prima voor de afwisseling, maar consequent grappen verpest de leersfeer, en dat is heel storend en uiteidelijk ook niet goed.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:49

MLoeser schreef:
Ik vind ze leuk tot op zekere hoogte. Een grap tussendoor is prima voor de afwisseling, maar consequent grappen verpest de leersfeer, en dat is heel storend en uiteidelijk ook niet goed.

Idd, bij gym vind ik ze leuk, maar op het moment dat ik mijn wiskunde wil maken en er zijn 5 mensen die constant grappig willen zijn...
Hoewel dat dan wel weer andere mensen zijn, de jongens waar ik het in eerste instantie over had, kunnen wel eens druk zijn, maar meestal niet een hele les lang ofzo.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:49

MLoeser schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:49

Miss_Malfoy schreef:
*Robbert springt op trampoline, neemt keurig eerste bokt, land in 2e trampoline, springt nog mooier 2e bok, land in 3e trampoline, springt weer keurig de bok, land in de 4e trampoline, leraar kijkt goedkeurend, maar dan in een keer woedend als robbert een salto maakt en op de mat land.*

In dit geval kan ik me goed voorstellen dat de docent niet blij is geweest. Zo'n stunt is voor de uitvoerder al gevaarlijk, maar zeker ook voor mensen die hem mogelijk gaan nadoen.

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:56

Vorig jaar, het was geweldig, we waren echt met zn alle een groepje, we waren gewoon echt een groepje.. klassenclowns, nu ben ik overgeplaats, zit ik daar in mn eentje, en de rest van de klas kijkt me aan alsof ik gek ben, is toch zo grappig Schijnheilig

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:57

2 jaar geleden haddne we wel een paar van die drukte makers, die dan 'grappige' opmerkingen maken. In deze klas hebben we een groepje jongens dat heel kinderachtig propjes gooien. Maar dat zijn zeker geen clownen Gewoon irritante kleuters Tong uitsteken

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:58

arans schreef:
2 jaar geleden haddne we wel een paar van die drukte makers, die dan 'grappige' opmerkingen maken. In deze klas hebben we een groepje jongens dat heel kinderachtig propjes gooien. Maar dat zijn zeker geen clownen Gewoon irritante kleuters Tong uitsteken

Ja daar zit idd wel verschil tussen, een klassenclown zijn is gewoon een gave. Haha!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:30

Helaas zit er nu in mijn klas ( 1e pabo ) een puberale 19 jarige.
Niet altijd even prettig. Nagelbijten / Gniffelen

Jammer genoeg staan we ook bekend als de rottigste eerstejaarsklas, waar zelfs onze mentoren en opleiders verbaasd over waren. ROFL

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:33

Heerlijk die mensen! Mag er zelf ook graag aan meedoen met mijn collega clown Vork

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:21

We hebben sinds dit jaar een nieuwe leerares voor engels.
En de grappenmaker ging haar laten zien hoe ons vorige docente engels was.
Ze trok altijd haar schoenen uit en legde haar voeten dan op tafel. Dit deed hij dus ook, maar hij wipt altijd met zijn stoel dus meneer legt 1 voet op de tafel, maar toen hij het tweede been erbij wilde leggen klapte hij zo naar beneden. En greep om zich heen om de val te breken. Hij staat op, gaat zitten maar ondertussen gaat hij ook gewoon verder met zijn verhaal.
Werkelijkwaar iedereen lag helemaal dubbel van het lachen! Hij was aan het vertellen dus iedereen zag het ook gebeuren!

Gelukkig heeft hij er zelf niets aan overgehouden!

MLoeser schreef:

Hier ben ik het wel mee eens, een grap maken ofzo kan heeel leuk zijn, maar je meot er niet in blijven hangen..

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:38

Van de moment dat leraren het echt vervelend beginnen te vinden, is het vaak ook vervelend voor een deel van de klas, het deel dat wel iets wilt leren (of moeilijkheden heeft met de leerstof of...). Als het op die manier is, dan hoeft het voor mij ook helemaal niet.

Maar aan de andere kant.. In mijn twee laatste jaren van het middelbaar zat ik in een behoorlijk 'mondige'/'expressieve' klas, waar altijd wel een paar grappenmakers er bovenuit staken. Discussies aangaan met leraars, over onderwerpen die echt volledig idioot zijn (maar op één of andere manier wel op zulke serieuze manier gebracht werden, dat elke leraar erin meeging), beginnen zingen in het midden van de les (waarop iedereen gewoon eventjes begint mee te zingen en er vervolgens nog twee mensen opstaan om een dansje te placeren),... Maar onze klas was wel één van de favoriete klassen om aan les te geven bij veel van onze leraars, onze klastitularis heeft ons tot tweemaal toe uitgenodigd bij haar thuis voor een etentje met heel de klas, iedereen is vlotjes geslaagd, en momenteel zijn wij de enige klas van ons volledig afstudeerjaar, die na 4 jaar nog minstens drie/vier keer met de volledige klas 'reunies' organiseert..

Een beetje amuze in een klas is nodig om een tof groepsgevoel te krijgen, zolang het maar niemand stoort..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 22:25

Wij hadden er ook 1 in de klas (toen ik nog op de oude vertrouwde middelbare school zat Tong uitsteken)
Altijd grapjes met de leraar ed. lekker bijdehand, maar zeker niet grof, gewoon leuk dus!

En die werd op een keer terug gepakt door een docent die ook niet op zijn mondje gevallen is, en wel van een grapje houd.

W. was aan het klieren in de klas met een klasgenoot.
Docent: W. ga dr maar uit!
W: Maar hij begon, hij verstopte mijn tas
Docent (onverbitterlijk): Nee! Geen gezeik, eruit, ik ben je nu zat
W pakt met tegenzin zijn tas en loopt naar de deur,
Op het moment dat hij deze weer dicht wil doen roept de docent:
W! kom er nu maar weer in!

Je had zijn kop moeten zien, heeel beteuterd, de docent en de klas kwamen niet meer bij!

Nu zitten we met allemaal meiden (1 jongen) in de klas en hebben we dat niet meer zo. We worden volwassen! Huilen van het lachen Lips are sealed

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:59

De clown was ik grotendeel geweest in de klas. [wel met een limiet natuurlijk]

Op de Nova College en de Damiate College vanaf de 3e jaar dar begon het Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:13

Wij hadden d'r 1, maar die is weggegaan uit onze klas, helaas. Huilen van het lachen

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:15

mijn klasje heeft er 20 ofzo, beetje aparte klas dus Huilen van het lachen

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:15

Wij hebben er ook een paar, lachen!! ROFL
Meestal kunnen die kinderen ook alles maken omdat de leraren het eigenlijk toch ook wel 'lachen' vinden Huilen van het lachen echt geweldig!!

Marlien1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 23:31

Ik vind het nog wel het grappigste als er zo'n bijdehandte opmerking wordt gemaakt die dan een beetje over-the-top is, en ze dat zelf door hebben. "O, dat was even een beetje te erg"

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 21:27

tantjeuh schreef:
Van de moment dat leraren het echt vervelend beginnen te vinden, is het vaak ook vervelend voor een deel van de klas, het deel dat wel iets wilt leren (of moeilijkheden heeft met de leerstof of...). Als het op die manier is, dan hoeft het voor mij ook helemaal niet.

Maar aan de andere kant.. In mijn twee laatste jaren van het middelbaar zat ik in een behoorlijk 'mondige'/'expressieve' klas, waar altijd wel een paar grappenmakers er bovenuit staken. Discussies aangaan met leraars, over onderwerpen die echt volledig idioot zijn (maar op één of andere manier wel op zulke serieuze manier gebracht werden, dat elke leraar erin meeging), beginnen zingen in het midden van de les (waarop iedereen gewoon eventjes begint mee te zingen en er vervolgens nog twee mensen opstaan om een dansje te placeren),... Maar onze klas was wel één van de favoriete klassen om aan les te geven bij veel van onze leraars, onze klastitularis heeft ons tot tweemaal toe uitgenodigd bij haar thuis voor een etentje met heel de klas, iedereen is vlotjes geslaagd, en momenteel zijn wij de enige klas van ons volledig afstudeerjaar, die na 4 jaar nog minstens drie/vier keer met de volledige klas 'reunies' organiseert..

Een beetje amuze in een klas is nodig om een tof groepsgevoel te krijgen, zolang het maar niemand stoort..

Hé, dat zingen ga ik onthouden! Vork