Schuld van de school?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Schuld van de school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 09:36

Vandaag heb ik eigenlijk 6 uur lang les van mijn mentrix, maar gisteren hoorde ik van een goede collega van haar dat ze ziek was en waarschijnlijk ook vandaag nog. Een vriendin van mij heeft vanochtend naar school gebeld om te vragen hoe en wat, maar echt duidelijk antwoord op haar vragen kreeg ze niet Bloos ?
Marjolein: Ik wilde even vragen of mijn mentrix ... op school is?
Leraar aan de telefoon: Uhm... dat weet ik niet.
Marjolein: Wilt u dan even nakijken want ze valt waarschijnlijk vandaag 6 uur uit?
Leraar: Ow.. maar ik kan dat niet nakijken.
Marjolein: Gisteren zei een lerares dat ze vandaag nog ziek zou zijn waarschijnlijk.
Leraar: Ow dat kan, dan zit ze vast ziek thuis Knipoog

Dus marjolein heeft mij gebeld en verteld of ik toch nog naar school ging. Voor mij is het een halfuur met de scooter en voor haar 3 kwartier. Ik heb gezegd dat ik thuis bleef aangezien ik niet voor niks op school wil komen en we anders vanzelf door school worden gebeld als er toch nog problemen zijn.

Ik heb een lichte hersenschudding en mocht eigenlijk nog niet naar school deze week en moest rustig aandoen. Was dus erg blij dat ik dacht dat we vandaag een dagje vrij waren en ben dus op bed gaan liggen. Heb per ongeluk een paar x de telefoon gemist en toen ik wakker werd was mijn voicemail ingesproken met een boos bericht dat ik als de donder naar school moest komen Verward Soms snap ik eventjes niks van school Dromen

Maar is dit mijn schuld of van de school?

Animal_ABC

Re: Schuld van de school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 09:39

Als je uitgaat vans peculaties en niet van officiële berichten kun je dit soort dingen verwachten denk ik Knipoog

Bovendien: als je niet op school moet zijn door een hersenschudding, dan moet je toch zowiezo niet op school zijn, lijkt mij?

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 09:42

Ik wilde het wel proberen, ben gisteren een kleine dag naar school geweest Knipoog Maarja, inderdaad kunnen wel zulke dingen gebeuren maar ik snap het niet van dat telefoon gesprek want als antwoord kwam er dus uit dat ze uitviel en later kreeg ik dus een bo0ze telefoon van de school Bloos ?

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 09:45

Als je niet naar school mag vanwege en hersenschudding dan moeten zij hun administratie eerst maar eens goed na kijken eer dat ze jou bellen! Ik zou dus lekker in me bed blijven liggen en evt je ouders bellen en die het verhaal voorleggen en je school laten bellen. Kunnen je ouders niet bellen dan zou ik zelf gaan bellen. En zeggen dat je niet naar school kan omdat je een hersenschudding hebt en dat doorgegeven hebt.
Veel succes lijkt me in ieder geval de schuld van school

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 09:46

Die leraar aan de telefoon zei niet dat ze uitviel, maar dat ze vast nog wel ziek thuis zou zitten, als ik het goed begrijp iig. Dus dan is het je eigen fout. Maar met een hersenschudding zou ik lekker thuis blijven. Lachen