Een personeelsuitje in de "zweverige" sferen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talonius

Een personeelsuitje in de "zweverige" sferen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:36

Hey,

Wij willen met 8 dames van onze werkafdeling ons jaarlijkse uitje doen, naast het gewone bedrijfsuitje. We hebben een budget van 50,- p/p en willen iets in de zweverige sferen opzoeken. Nu kwam ikzelf Mystiek in Rotterdam tegen. Zij doen handlezingen, readings en werken met stenen en mineralen (ook in sieraden verwerkt), tevens hebben ze een lunchroom Vingers aflikken (2 vliegen in 1 klap)

Heeft iemand andere leuke ideeen, of ervaringen die geschikt zijn voor 8 gezellige dames tussen de 30-40 jaar? Graag in de buurt van Rotterdam of Utrecht (of alles wat ertussen ligt).

Alvast bedankt voor het meedenken!

Talonius

Re: Een personeelsuitje in de "zweverige" sferen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 14:11

Helemaal niemand die into zweverige toko's is??

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:22

Je kunt bij manege Mazzeltov in Ammerstol (bij Schoonhoven) ook met zo'n groep een persoonlijkheids avond doen. Dan wordt je aan de hand van de paarden/pony's daar, op je persoonlijkheid beoordeeld. Schijnt grappig te zijn, heb het zelf niet gedaan maar vriendinnen van me wel.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:34

daffodil schreef:
Je kunt bij manege Mazzeltov in Ammerstol (bij Schoonhoven) ook met zo'n groep een persoonlijkheids avond doen. Dan wordt je aan de hand van de paarden/pony's daar, op je persoonlijkheid beoordeeld. Schijnt grappig te zijn, heb het zelf niet gedaan maar vriendinnen van me wel.

Je bent toch wel een klein beetje op de hoogte daf? Janine is zo goed als met de noorderzon vertrokken Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:43

Nou pas geleden weet ik dat er nog een groep heen geweest is....zou ze dan nu echt weg zijn????

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:45

daffodil schreef:
Nou pas geleden weet ik dat er nog een groep heen geweest is....zou ze dan nu echt weg zijn????

Lees jij nooit een krant? Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:46

Nou niet veel nee, heeft er een stuk in gestaan? Zag vorig weekend nog tachtig auto's op en rondom de tent staan dus ze zal ook wel weer onderlinge gehad hebben. Lijkt mij dat je dat niet doet als je al weg bent?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:49

Het beloofde varkensland, ook zweverig, maar dan anders. Clown

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:50

daffodil schreef:
Nou niet veel nee, heeft er een stuk in gestaan? Zag vorig weekend nog tachtig auto's op en rondom de tent staan dus ze zal ook wel weer onderlinge gehad hebben. Lijkt mij dat je dat niet doet als je al weg bent?

Er heeft een heel groot stuk in de krant gestaan, waarschijnlijk d'r 'afscheidsfeestje'. Krantenartikel gevonden:
http://nieuws.hetkontakt.nl/lek/3588/on ... ooie-droom

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 19:18

he volgens mij zou daar een clinic zijn van Lotje Schoots en die werd toen afgezegd....

tot nu toe dus helaas geen ideeen voor een uitje?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:22

wow, wat leuk dat jullie dat willen doen!

mijn team was echt té moeilijk.. geen bonbons maken, niet paintballen, tapasboot was te duur vond de baas.. pffff
volgende keer organiseert lekker iemand anders het maar Haha!

maar ik weet wel dat er bijvoorbeeld kruidencursussen zijn, als je serieuze interresse hebt kan ik wel eens bellen met mijn tante, die gaat regelmatiog dagjes 'heksen', haha Lachen

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 19:26

Klinkt ook leuk Milo!
Tja we hebben toevallig 3 weken geleden het grote bedrijfsfeest al gehad, maar we hebben ook nog een afdelingsuitje met de meiden (onze eigen teambuilding met een leuke draai eraan, haha). Een reading lijkt ons wel erg leuk, vandaar dus ook mijn vraag hier.