sinds ik 12 ben rijd ik op Stal van Brenk... Was altijd met een onwijs gezellige groep meiden en altijd leuk.
Toen kwam afgelopen april de domper dat ik mijn leerbaan kwijtraakte, ik kreeg weliswaar een neiuwe baan maar geen vergoeding omdat ik er maar korter dan 2 maanden zou werken. en had had ik dus geen inkomen meer.. Toen heb ik voor mezelf de beslissing gemaakt dat ik tijdelijk zou stoppen met rijden totdat ik weer een betaalde baan heb...
Door vele afwijzingen heb ik pas sinds vorige week weer een baan en heb besloten ook weer te gaan rijden!
De vrijdag na mijn eerste les had 1 van de meiden met wie ik toen omging een feestje gegeven. Ik was niet uitgenodigd, wat ik overigens wel begreep want ik had haar ook niet bij mij uitgenodigd en ging ook al een aantal maanden niet meer fysiek met haar om, omdat ik neit naar de manege kwam. Dus dat zat me ook alles behalve dwars, snapte het volkomen...
Ik zat bij mijn vriend thuis en werd aangesproken op msn door haar, maar zij zelf was het niet toen ik haar belde (zij was dingen aan het klaarzetten vertelde ze me).
Het was alles behalve een prettig gesprek. Er werd me verteld dat ik niet meer welkom was en een hoop kinderachtig gedoe.
Toen ik vroeg wie het was die dit allemaal zei kreeg ik als antwoord 'paard sjors'.
Nu ben ik dus al de gehele week op zoek naar degene die dit allemaal gezegd heeft, omdat het me behoorlijk dwars zit. Toen ik dus vertelde dat ik tijdelijk stopte leek iedereen begripvol dus ik snap het gewoon niet...
Nu is het zo dat niemand wil zeggen wie het is en als ik vraag 'ben jij het soms?' dan krijg ik als antwoord nee natuurlijk niet.
Het zit me zo onwijs dwars... kon altijd goed opschieten met al die meiden en dit doet gewoon eventjes pijn dat niemand eerlijk kan zijn tegen me..
Moest het even kwijt

Overigens 3 van die meiden zit hier ook op bokt en eigenlijk hoop ik dat ze het lezen