Achterbaks.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:19

Even bij het begin beginnen Lachen

sinds ik 12 ben rijd ik op Stal van Brenk... Was altijd met een onwijs gezellige groep meiden en altijd leuk.

Toen kwam afgelopen april de domper dat ik mijn leerbaan kwijtraakte, ik kreeg weliswaar een neiuwe baan maar geen vergoeding omdat ik er maar korter dan 2 maanden zou werken. en had had ik dus geen inkomen meer.. Toen heb ik voor mezelf de beslissing gemaakt dat ik tijdelijk zou stoppen met rijden totdat ik weer een betaalde baan heb...

Door vele afwijzingen heb ik pas sinds vorige week weer een baan en heb besloten ook weer te gaan rijden!
De vrijdag na mijn eerste les had 1 van de meiden met wie ik toen omging een feestje gegeven. Ik was niet uitgenodigd, wat ik overigens wel begreep want ik had haar ook niet bij mij uitgenodigd en ging ook al een aantal maanden niet meer fysiek met haar om, omdat ik neit naar de manege kwam. Dus dat zat me ook alles behalve dwars, snapte het volkomen...

Ik zat bij mijn vriend thuis en werd aangesproken op msn door haar, maar zij zelf was het niet toen ik haar belde (zij was dingen aan het klaarzetten vertelde ze me).
Het was alles behalve een prettig gesprek. Er werd me verteld dat ik niet meer welkom was en een hoop kinderachtig gedoe.
Toen ik vroeg wie het was die dit allemaal zei kreeg ik als antwoord 'paard sjors'.

Nu ben ik dus al de gehele week op zoek naar degene die dit allemaal gezegd heeft, omdat het me behoorlijk dwars zit. Toen ik dus vertelde dat ik tijdelijk stopte leek iedereen begripvol dus ik snap het gewoon niet...
Nu is het zo dat niemand wil zeggen wie het is en als ik vraag 'ben jij het soms?' dan krijg ik als antwoord nee natuurlijk niet.

Het zit me zo onwijs dwars... kon altijd goed opschieten met al die meiden en dit doet gewoon eventjes pijn dat niemand eerlijk kan zijn tegen me..

Moest het even kwijt Lachen

Overigens 3 van die meiden zit hier ook op bokt en eigenlijk hoop ik dat ze het lezen Lachen

Rianne_

Re: Achterbaks.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:20

Vervelend Suus! Ik denk eigenlijk toch echt dat het dat meisje zelf was dan hoor. Zou het anders ook niet weten. Best zielig gedrag eigenlijk, als je zo wilt doen vind ik ook dat je zo eerlijk moet zijn om toe te geven wie het was.

Vervelende situatie hoor! Hopen dat ze snel weer normaal doen, en jij je gewoon thuis voelt als je gaat rijden.. Succes!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:22

ah ik zou me er neit te veel van aan trekken. het is gewoon kinderachtig en puberaal gedrag. je moet er gewoon boven staan.

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:22

Kan je niet aan haar vragen wie er toen bij haar was?
Ik zou het gewoon negeren..
als iedereen zegt dat die het niet was weten ze het waarschijnlijk ook niet en is het misschien 1 zielig iemand
laat diegene lekker zielig zijn Knipoog

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:24

Ja dat is het dus ook he...
Volgende week zaterdag ga ik weer rijden en ik heb er gewoon geen zin in... Geen zin om die meiden te zien...

Denk dat ik zorg dat ik er een half uur voor tijd ben dat ik lekker met het paardje ga frunniken en na de les gelijk weg..

@Marieke: Ik weet wie er waren... alle meiden van dat 'clubje' waar ik toen mee omging... maar ze ontkennen uiteraard allemaal...

Bedoel... 4 meiden zijn boven de 18 en de rest rond de 16... dacht toch wel dat je dan een beetje volwassen kon doen

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:25

Wat vervelend joh! Paardrijden is nou eenmaal niet goedkoop en dan is zo'n tussenstop wel eens nodig. Lüllig dat er dan uiteindelijk zo mee is omgegaan. Verder ga ik mee met de bovenstaande reacties, het is inderdaad behoorlijk kinderachtig.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:26

Niets van aantrekken. Ontzettend zielig dat iemand blijkbaar alleen anoniem zijn gal durft te spuwen en niet de ballen heeft om IRL als je voor ze staat dat soort dingen tegen je te zeggen. Lekker laten gaan. Dat soort mensen zijn je energie totáál niet waard.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:26

Wat kinderachtig van diegene.
Als je niet kon rijden door financiën dan is het niet aan een ander om daar over te (ver)oordelen!
Kun je ook niet naar een andere groep gaan als je er met tegenzin heen gaat? Paardrijden hoort juist ook leuk en gezellig te zijn.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:27

Nou... Sommige mensen van in de 20 zijn nog kinderachtig, dus verheug je er maar niet teveel op Knipoog

Wel een vervelende situatie! succes ermee en laat je rijplezier niet door ze vergallen!

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:27

Suuskipje schreef:
@Marieke: Ik weet wie er waren... alle meiden van dat 'clubje' waar ik toen mee omging... maar ze ontkennen uiteraard allemaal...

Ik zou proberen het te negeren dan.. het is idd heel vervelend..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:28

Ik snap ook wel hoe vervelend het is als je zo'n leuk groepje had, en al zouden ze nu aardig doen, is het toch een beetje schijnheilig van ze omdat ze er zeker wat mee te maken hebben. Kan me wel in de TS verplaatsen.

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:36

Vervelend zeg! Zoiets heb ik een tijdje terug ook gehad. Het vervelende er aan is dat je je zo machteloos voelt, ik heb het maar naast me gelegd en ben verder gegaan. Zulke mensen lijken nooit volwassen te worden! Helaas heb ik niet de oplossing, zou je graag willen helpen, maar je doet er niks tegen!

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:37

Dit komt misschien heel hard over maar dat soort telefoongesprekken worden meestal nooit door éen iemand gedaan.
Waarschijnlijk deedt een iemand het woord en zat de rest op achtergrond met de telefoon op luidspreker mee te lachen.
Als ik jou was zou ik gewoon normaal tegen die meiden doen maar ze niet meer opzoeken.
Is het niet een idee om een (echte!) vriendin mee te nemen naar de manege? dat je er tenminste niet alleen voor staat.
Ook een stuk gezelliger! Ja

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:42

Wat een kansloze meiden, serieus. I say do the ignore, daar ga je toch niet je goede energie aan verspillen?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:45

mijn vriendje gaat nu steeds mee gelukkig Lachen die is gek op beesten en gaat in december zijn eerste lesje rijden Haha!

zodra hij in gaat stromen in de groepslessen ga ik eens kijken of er op de dag dat hij gaat rijden soms een gevordeneles is Lachen

Ik wil gewoon graag weten waarom ze dit hebben gedaan.. ik heb ze nooit wat fout gedaan Scheve mond

Nja weet je... ik ken die meiden al bijna 7 jaar.. het is zo moeilijk om dan opeens de zeggen van nou de balluh he!
zeker omdat ik zéker weet dat enkele van die meiden er echt niets mee te maken hebben gehad (zijn het gewoon het type meiden niet)

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:20

Ik zou me er proberen helemaal niets van aan te trekken. Misschien is het wel maar één van hun allemaal geweest. Zonde om alle vriendschappen dan op het spel te zetten door achterdochtig te gaan doen. Als die ene persoon jou toch al niet mag dan zal ze vanzelf wel niet meer met je omgaan.
Ga gewoon weer gezellig leuke dingen met hun doen en wees blij dat je weer terug bent.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 17:24

@ plagom
dat kan ik dus niet.. die andere meiden hebben erbij gezeten en gelachen (zover ben ik al met vragen).. niemand heeft gezegd hey nou kappen...
ik hou niet van schijnheilig gedoe en ga dat zelf dan ook echt niet doen

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:31

heel vervelend voor je maare je weet nu wel wie je vrienden zijn?!hun niet dus!

succes verder

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 09:01

Hey Suus het is een zeer vervelende situatie maar probeer er over heen te stappen en te realiseren wat je doel daar is, paardrijden en genieten Haha!

Het is gewoon een kinderachtig spel en laat ze zien dat je volwassener bent dan zij zich voordoen maar bovenal laat je niet wegpesten door zoiets.

Kom annnnnnn

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 09:23

Ach, misschien waren ze in een 'lollige' bui, bedoel, d'r hoeft er maar eentje met een grote bek te zijn en de rest huppelt er lachend achterna, waarschijnlijk weten ze niet eens wat ze jou aandoen, laat ze lekker, sta er boven, geniet lekker van het rijden en de paarden daar, uiteindelijk doen ze wel weer normaal en zouden ze willen dat ze nooit zo gedaan zouden hebben.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:05

pff hoe kinderachtig kan je zijn!
ja een lollig buitje oke.. maar heb dan ook het lef om te zeggen : hee joh, ik was het, niet te persoonlijk opnemen.

stelletje mafketels, lekker erboven gaan staan idd Lachen
zou je er niet te druk om maken als k jou was Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:30

Suuskipje schreef:
Even bij het begin beginnen Lachen

sinds ik 12 ben rijd ik op Stal van Brenk... Was altijd met een onwijs gezellige groep meiden en altijd leuk.

Toen kwam afgelopen april de domper dat ik mijn leerbaan kwijtraakte, ik kreeg weliswaar een neiuwe baan maar geen vergoeding omdat ik er maar korter dan 2 maanden zou werken. en had had ik dus geen inkomen meer.. Toen heb ik voor mezelf de beslissing gemaakt dat ik tijdelijk zou stoppen met rijden totdat ik weer een betaalde baan heb...

Door vele afwijzingen heb ik pas sinds vorige week weer een baan en heb besloten ook weer te gaan rijden!
De vrijdag na mijn eerste les had 1 van de meiden met wie ik toen omging een feestje gegeven. Ik was niet uitgenodigd, wat ik overigens wel begreep want ik had haar ook niet bij mij uitgenodigd en ging ook al een aantal maanden niet meer fysiek met haar om, omdat ik neit naar de manege kwam. Dus dat zat me ook alles behalve dwars, snapte het volkomen...

Ik zat bij mijn vriend thuis en werd aangesproken op msn door haar, maar zij zelf was het niet toen ik haar belde (zij was dingen aan het klaarzetten vertelde ze me).
Het was alles behalve een prettig gesprek. Er werd me verteld dat ik niet meer welkom was en een hoop kinderachtig gedoe.
Toen ik vroeg wie het was die dit allemaal zei kreeg ik als antwoord 'paard sjors'.

Nu ben ik dus al de gehele week op zoek naar degene die dit allemaal gezegd heeft, omdat het me behoorlijk dwars zit. Toen ik dus vertelde dat ik tijdelijk stopte leek iedereen begripvol dus ik snap het gewoon niet...
Nu is het zo dat niemand wil zeggen wie het is en als ik vraag 'ben jij het soms?' dan krijg ik als antwoord nee natuurlijk niet.

Het zit me zo onwijs dwars... kon altijd goed opschieten met al die meiden en dit doet gewoon eventjes pijn dat niemand eerlijk kan zijn tegen me..

Moest het even kwijt Lachen

Overigens 3 van die meiden zit hier ook op bokt en eigenlijk hoop ik dat ze het lezen Lachen

Lekker niets van aantrekken meis, jij komt voor jou plezier en de paardjes, niet voor die meiden Lachen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:35

Hé wat vervelend!

Maareh, idd niks van aantrekken.
Waarschijnlijk is ze jaloers op jou, en probeert ze je te laten denken dat de rest jou ook niet aardig vind.

Enneh, paardrijden is gewoon duur, nu ik met m'n verzorgpaard op de stal waar hij staat les, ben ik ook gestopt met lessen op de mange. Reageerde niet iedereen even goed op, maar ik blijf gezellig langskomen, en degene die ruzie wil zoeken, kom maar op. Ik weet van wie ik op aan kan, en wie niet. Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:38

xPassion schreef:
Dit komt misschien heel hard over maar dat soort telefoongesprekken worden meestal nooit door éen iemand gedaan.
Waarschijnlijk deedt een iemand het woord en zat de rest op achtergrond met de telefoon op luidspreker mee te lachen.
Als ik jou was zou ik gewoon normaal tegen die meiden doen maar ze niet meer opzoeken.
Is het niet een idee om een (echte!) vriendin mee te nemen naar de manege? dat je er tenminste niet alleen voor staat.
Ook een stuk gezelliger! Ja

hier ben ik het mee eens.
laat je niet kisten, maar zorg dat je zelf plezier hebt en je staat inderdaad sterker in je schoenen als je een vriendin mee neemt.
je kent die meiden al lang, maar blijkbaar is het toch geen echte vriendschap. al is het maar omdat ze niet vertellen wie het heeft gedaan, waarschijnlijk weten ze het allemaal, als ze er niet al aan meegedaan hebben.

sterkte, wat een nare meiden streek zeg!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:48

Sterkte joh.... is absoluut een rotstreek.
Doe maar gewoon alsof je neus bloedt. Ik weet niet of er andere leuke mensen zijn (hoeft niet perse van je leeftijd te zijn), maar sluit je gewoon daar bij aan. Leuk dat je vriend ook gaat rijden. Neem hem gewoon lekker mee en ga vrolijk samen aan het poetsen en tuttelen. Gewoon alsof het je niet raakt, dan hebben ze er de minste lol van.