dreigementen geuit door vriend van ex..;

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yakima

dreigementen geuit door vriend van ex..;

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 14:40

ik wil graag mijn verhaal kwijt hier, en mogelijke adviezen kan ik wel gebruiken.

sinds afgelopen vrijdag is het uit met mijn vriend. S., we hadden pas 5 weken maar vanaf het begin voelde het goed voor beide kanten. afgelopen vrijdag stuurde s. een smsje dat het niet meer goed voelde voor hem enz. oke toen was het dus uit. vervolgens heb ik hem gesmst met de vraag als we een keer af konden spreken om erover te praten. dit was goed dat was dan voor a.s. vrijdag ( morgen) om 2 uur, in eindhoven. we wilden dan in het park gaan zitten en praten, althans dit was de bedoeling, en hij stemde er volledig mee in!

sávonds nadat deze afspraak is gemaakt werd ik toegevoegd door een voor mij onbekend hotmailadres, hij/zij?? begon tegen me te praten dat ik met me poten van S. moest afblijven en dat hij een nieuwe vriendin had.

ik S. gesmst: heb je een nieuwe vriendin? kreeg ik vanochtend een smsje: misschien is het beter als we morgen niet afspreken, je hebt er niet zoveel zin in merk ik. ik terrugestuurd: dat is onzin, waar haal je dat vandaan. tegelijk begint er een vriend van S. op msn tegen me te praten: ik en S. komen zaterdag naar jou, zo niet dan moet je óns maar blokkeren & afstand van ons nemen.

ik naar S. gestuurd: morgen gaat niet door dus want wil eerst met jou álleen praten voordat jullie met zn tweën naar mij toekomen. krijg ik een smsje terug van S. terug: pff. echt het toppunt van moeilijk doen. krijg je de kans neemje hem niet. maar als jij het zo wilt. dus ik vervolgens teruggestuurd: moeilijk doen?? ik bezwijk niet voor dreigementen.

verder geen reactie meer teruggehad op mn laatste smsje, ca. 60 min geleden verzonden.

wat moet ik nou?

ik vind S. nog leuk nl.

Nickytje

Re: dreigementen geuit door vriend van ex..;

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:43

Als hij zo reageert zou ik S. toch niet meer zo leuk vinden. Ik zou ook wel willen weten wat de reden van de breuk net is.
Maar ze hoeven zeker niet met z'n 2 te komen en al helemaal niemand hoeft je te bedreigen!

Ik zou zelf gewoon niets meer sturen...

Succes ermee!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:45

Ik vind hem redelijk onvolwassen overkomen, en zou het (ook al vind je hem nog leuk) hierbij laten. Hij wil er duidelijk geen tijd/energie in steken, en vind het wel goed zo.
Laat hem in ze sop gaarkoken, en laat het verder hierbij!

Yessy

Ik zou hem even bellen en vragen wat zijn probleem is. Heeft hij een ander en is het daarom uit, en wil hij haar meenemen? Dan zou ik hem er in laten stikken, lekker respectvol om na een uurtje of wat een ander te hebben.

Maar misschien praten jullie door de vorm van communicatie (msn, sms) gewoon ernstig langs elkaar heen en begrijpt hij jou niet meer, en denkt daarom 'graag of niet hoor'.

Succes iig!

joyce83

Ik zou hem nu helemaal negeren. Als hij het niet op een normale manier kan afsluiten dan bekijkt hij het maar.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:47

Ik ben het eens met Yessy.
Anders toch proberen hem te laten en verder te gaan met jouw leven zonder hem.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:49

Fijn in zijn eigen spoje gaar laten koken en niet meer naar omkijken...! Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:51

Ik zou zo vlug mogelijk alle contact verbreken met die jongen voordat er echt vreemde dingen gaan gebeuren. Dan maar geen gesprek...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:53

Als iemand op die manier het uit maakt is hij ronduit laf.
Ook al heb je maar 5 weken met elkaar. Je kan dat gewoon in persoon zeggen.
Denk dat je beter af bent zonder S dan met. Als hij zo laf is en zich achter anderen te verschuilen heeft hij niet veel ruggegraat.

Snap dat je graag antwoorden wilt hebben maar ik denk dat de antwoorden die je krijgt niet de waarheid zullen zijn of er wordt omheen gedraaid.
Laat m waaien, probeer afstand te nemen en je komt wel iemand tegen die wel voor je gaat !

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 14:55

ik weet niet ALS ie een vriendin heeft, staat misschien niet helemaal duidelijk in het verhaal.

zou ik hem bellen zoals yessy zegt en vragen wat zijn probleem is? kijken wat hij zegt en daarna het posten hier? zodat jullie me opnieuw advies kunnen geven?

ik lijk wel een kleuter, die niks zelf kan regelen, sorry! Vork

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:58

Hoe oud is die jongen als ik vragen mag??

En waarom gaat jullie contact hoofdzakelijk via msn en sms, bel hem gewoon op............dan is alles toch in één keer duidelijk. Nu interpeteren jullie waarschijnlijk verkeerder dingen van elkaar...

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 14:59

ik zou niet de moeite meer nemen om hem te bellen. Als hij al zo reageert dan hoefde het voor mij niet meer.
Hoe komt die persoon aan je msn adres? Weet je ex dat er iemand jou op msn hierover aanspreekt?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:00

Ik zou helemaal klaar met hem zijn! Als iemand het uitmaakt via een smsje en niet eens de moeite neemt om op een normale manier met je om te gaan, zou ik niet eens meer willen weten waarom hij het uitgemaakt heeft.

Ik snap dat je graag wil weten waarom hij het opeens uitmaakte en of ie al meteen een ander heeft, maar als hij zo kinderachtig doet, dan kun je blij zijn dat je van hem af bent.

Sterkte

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:00

Wat een raar verhaal, lekker laten gaan die gast! Hij reageert gewoon heel raar op jou smsjes, volgens mij wil hij zelf helemaal niet praten... Ik zou zeggen, of niets meer van je laten horen, of hem opbellen en het via de telefoon uitpraten, maar niet verder via sms en msn. Wees blij dat je niet langer dan 5 weken met hem samen bent geweest!

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:02

hij is 20.

ik zou niet weten hoe diegene aan me msn adres komt, ik heb wel me ex laten weten dat ik erover aangesproken werd op msn, hierop zei hij hoe ik hier bij kwam?? dat dat helemaal niet kon enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-23 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 15:14

ik heb hem geprobeerd te bellen, hij neemt niet op.
kreeg een smsje dat hij aan het werken is, dat ie me rond 7 uur terugbeld als ie afgewerkt is.

ik heb het bijna gehad met hem.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:21

Ik had het allang gehad met hem als ik jou was! Knipoog

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:31

beetje vaag allemaal, maar goed negeren, blokken van MSN en de groeten met hem!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:34

hihi lief.......... wat jij moet doen, is je schouders ophalen, je omdraaien en lekker de andere kant op wandelen Lachen

TOOOOODLESSS HONEYBUN!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:35

Lekker laten gaan, als hij je niet terugbelt zelf ook niet meer bellen/smsen
Die vriend blokkeren op msn, daar sowieso geen tijd aan verspillen, en ik had S allang gedag gezegd, laat m er maar lekker in stikken! Samen met zn 'fijne' vrienden!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:47

Wat een ongelovelijke *piep* zeg ik had het persoonlijk er niet bij laten zitten, want schijnbaar is ie gewoon achter jou rug om wezen scharrelen met een ander alweer, vandaar die andere tuthola!
Ik was persoonlijk naar hem toe gegaan en gevraagd van wie denk je wel niet wie je bent zeg, je denkt zeker grappig te wezen of niet dan.

Echt meiss als je echt alleen nog wilt praten met hem alleen zeg ik doe dat dan probeer het tot zijn botte hersens door te laten dringen dat ie gewoon ff normaal moet doen en dat jullie ff met mekaar kunnen praten, als ie niet wilt dan zeg je DONDER DAN MAAR EEN END OP!!

Sterkte

yakima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 18:19

was even naar mn paard geweest.

ik heb hem al aan telefoon gehad, zijn vriend heeft lopen stoken, en diegene die me toevoegde was ook die vriend.

morgen wil ie afspreken om 2 uur in het centrum, ALLEEN wij met zn tweeen. dit heb ik geaccepteerd. hij had me nogal wat dingen uitteleggen zei hij.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:29

Lekkere vriend heeft hij.. maargoed fijn dat jullie het nu alsnog even met z'n tweetjes kunnen uitpraten, dat is een stuk betere afsluiting dan dat gestrooi met beschuldigingen, dan hou je alleen maar een naar gevoel eraan over, terwijl je toch een leuke tijd samen hebt gehad Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:31

Die ben je liever kwijt dan rijk.. Wát een loser zeg.. Scheve mond