Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mas schreef:Je zult dit toch wel aan kunnen geven bij een mentor/coordinator, lijkt mij? Misschien haalt het niks uit, maar dan hebben jullie in ieder geval verteld hoe jullie er over denken en kan er wellicht een andere oplossing gezocht worden.
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt, ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn eigen klas even zomaar uit elkaar zou worden getrokken.
[edit] kunnen ze van twee halve klassen niet gewoon 1 hele maken?
Saskiaatje schreef:Mas schreef:Je zult dit toch wel aan kunnen geven bij een mentor/coordinator, lijkt mij? Misschien haalt het niks uit, maar dan hebben jullie in ieder geval verteld hoe jullie er over denken en kan er wellicht een andere oplossing gezocht worden.
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt, ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn eigen klas even zomaar uit elkaar zou worden getrokken.
[edit] kunnen ze van twee halve klassen niet gewoon 1 hele maken?
Nou ja, geen échte halve klassen. Wij bestaan bijvoorbeeld uit 18 man. Dat noemt hij een halve klas, maar twee groepen van 18 man samen gaat niet. En het ging er juist om dat er minder klassen zouden zijn. Halve klassen onderbrengen bij andere klassen betekent halve klassen weg. Halve klassen samenvoegen betekent alsnog teveel klassen.
Ik snap het ook niet, ik weet alleen dat ie-der-een uit mijn klas het rot vindt.

Zo nee, dan moeten jullie zelf actie ondernemen! Vorm een klein groepje of kies 1 persoon die namens de klas het woord doet en praat met je mentor, de directeur etc etc..Als je maar iets doet!