Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

suleilitha schreef:Google eens op restaurants eindhoven?
ik zou me ook goed verkopen als restaurant op internet.
Jaimyliefje schreef:La Biba, goddelijk. Zit wel een prijskaartje aan, maar alles is biologisch. Mijn absolute lievelings restaurant.
Met spoed zou ik eigenlijk altijd zeggen naar de la Place gaan, maar die heb je in elke stad wel een.
Tapas barretjes zijn er ook in overvloed, verder kun je nog naar het wokpaleis gaan (stratums eind) kun je kiezen, vlees, vis of vegetarisch. Verder is het grieks restaurant een leuk stekkie, niet ver van statums eind, tegenover de la Biba..
Tsja een hele hoop eigenlijk
listiglistje schreef:Mijn favorieten zijn Mangiare (kleine Berg), New York (Dommelstraat) en Mundial (Dommelstraat).
Naast super lekker eten een super relaxte sfeer!
Ligt eraan wat je budget is?

seren schreef:Jaimyliefje schreef:La Biba, goddelijk. Zit wel een prijskaartje aan, maar alles is biologisch. Mijn absolute lievelings restaurant.
Met spoed zou ik eigenlijk altijd zeggen naar de la Place gaan, maar die heb je in elke stad wel een.
Tapas barretjes zijn er ook in overvloed, verder kun je nog naar het wokpaleis gaan (stratums eind) kun je kiezen, vlees, vis of vegetarisch. Verder is het grieks restaurant een leuk stekkie, niet ver van statums eind, tegenover de la Biba..
La biba, ik vroeg me al af wat dat was... dat is toch met al die steentjes op de muur?
seren schreef:Jaimyliefje schreef:La Biba, goddelijk. Zit wel een prijskaartje aan, maar alles is biologisch. Mijn absolute lievelings restaurant.
La biba, ik vroeg me al af wat dat was... dat is toch met al die steentjes op de muur?
seren schreef:Mundial is goeeeeed!!! Daar kun je echt super lekker eten, mooie inrichting en heerlijke cocktails!seren schreef:La biba, ik vroeg me al af wat dat was... dat is toch met al die steentjes op de muur?
Mijn favorieten zijn Mangiare (kleine Berg), New York (Dommelstraat) en Mundial (Dommelstraat).
Welke is het meest favoriet en waarom?
het speciale gevoel.....
ManonR_ schreef:Mundial is goeeeeed!!! Daar kun je echt super lekker eten, mooie inrichting en heerlijke cocktails!