De echte donkerblauwe kleur krijg je toch nooit, daarnaast is het zomers niet zo warm met een wit dak en het staat nog eens sportief ook. Nu leek het me een leuk idee om een foto te bewerken met mijn 3 paarden erop en die op de motorkap te plakken.
Een soort trailersticker zeg maar, tja hoe groot, in de vorm van een rondje, 60 x 60 of zeg ik dan iets geks? Dan zou het misschien leuk zijn om er met een fotoprogramma een effect aan te geven, niet dat het tekenfilm-paardjes moeten worden, maar toch een soort geschilderd effect, dat het bijna op een echte foto lijkt, maar ergens toch weer niet. Moeilijk om te omschrijven, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik heb oa Ulead Photo Express en Adobe Photoshop, maar ben nog niet zo’n functie tegengekomen, gebruik het ook niet heel erg vaak.
Het zijn drie paarden, ik wil dan graag de drie hoofden bij elkaar. Daarvan een echte foto maken gaat niet lukken, aangezien er 1tje hengst is. Dus ik zou het 1 en ander kunnen bewerken, maar ik ben er niet uit wat nou de mooiste ‘compositie’ is van deze 3 paardenhoofden. Niet allemaal 1 kant op kijken, de hengst middenin, wat voor foto’s moet ik maken om er een mooi geheel van te maken zodat alles netjes past.. Voorbeeldplaatjes zijn welkom!
Daarnaast nog een vraagje aangezien mijn printer niet van die grote stickers print
.. Waar zou ik dat kunnen laten doen, hoe liggen de prijzen ongeveer en hoe groot moet het bestand zijn om geen korrelige foto te krijgen, gewoon op JPG houden of omzetten naar BMP.Alvast bedankt voor de informatie en voor het meedenken, alles is welkom!
Groetjes Sandra