lkkr proffecioneel een sms.. ik zou mijn personeel nooit zo een sms sturen.. ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is..
Ik denk dat dit smsje niet alleen op je zwangerschap duidt..
Maar zowiezo als je zwanger bent mag je niet meer zwaar tillen..
Maar wat is de reden van die bedrust.. want dat geven ze niet snel..
Ik mocht ook niet tillen ( bekkeninstabiliteit) Mar het is ook de instelling van jezelf.. Ik zeg niet dat je moet tillen hoor.. want dat deed ik ook niet.. En ik heb een eigenzaak dus het ligt wel een beetje anders.. Maar mijn personeel deed een stapje harder voor mij.. Mijn werk is wel vergelijkbaar met dat van jou ( heb een bloemenzaak ) dus ook hard en zwaar werken.. Maar ik was er wel elke dag en deed wat ik kon.. met de nodige hulp.. Het is ook net je instelling en die van de baas plus zijn personeel.. Zijn er geen andere taken voor je.. een baas hoort aangepast werk voor je te vinden.. een schoenenzaak is niet alleen tillen. 1 paar schoenen weegt niet veel.. de kassa bedienen is niet zwaar.. de klanten helpen ook niet.. de schappen soppen, schoonmaken etc.. dit zou hij dan toch door jou kunnen laten doen.. ben je toch nog functioneel in het bedrijf zonder overbodig te belasten.. Een kruk achter de kassa.. zodat je kan zitten terwijl je afrekend.. het zijn simpele dingen maar een groot gebaar..
Maar als je baas niet mee wil werken kan ik mij voorstellen dat je instelling om goed werk af te leveren ook steeds minder word.. Dan zou ik me gewoon ziek melden.. wat niet gaat gaat niet.. enneh het zijn nog maar 14 dagen dat je er werkt.. op fulltime basis dus nog 10 dagen..
Ik hoop dat jullie er samen uit komen... en anders de ziektewet in..