eigen huisje, tips inrichting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gebruiker002

eigen huisje, tips inrichting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 15:11

sinds het uit is met mijn vriend woon ik weer thuis bij mijn ouders. snel opzoek gegaan naar een eigen huisje en die heb ik nu eindelijk gevonden.

ik ben al klaar met schilderen en de nieuwe vloer ligt er al in. maar nu de inrichting.

iemand tips? het is een appartement van 90 m2.
3 slaapkamers woonkamer en grote eetkeuken.
(wc en badkamertje natuurlijk ook Knipoog )

ik ben opzoek naar iets wat handig is in mijn mini badkamer.
hij is echt heel klein dus ik zoek iets waardoor ik toch mijn spulletjes en handdoeken kwijt kan in de badkamer.

ook in de woonkamer.. kleuren van meubels e.d. wat staat leuk bij elkaar. zo moeilijk om te kiezen!
En de keuken, zouden jullie er een grote eettafel in zetten of juist kleiner. Of iets als een lange iets smallere en hogere tafel met barkrukken..
hoop dat iemand wat ideetjes heeft!

Lotje02

Re: eigen huisje, tips inrichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:24

Als ik jou was zou ik met een plattegrond (met maten) van je huisje naar Ikea of andere woonwinkels gaan. Je komt vanzelf dingen tegen die je leuk vindt en die bij je huisje passen.
Zo heb ik het tenmiste gedaan. Het enige wat ik wist was dat ik een rode bank wilde. Die heb ik toen als eerste uitgezocht en toen heb ik er bij Ikea de rest van de spullen bij gezocht. (ik heb alles rood, grijs en wit) Ik ben wel samen met mijn moeder gegaan, want het is toch wel heel erg moeilijk als je daar in je eentje staat!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: eigen huisje, tips inrichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:28

Ik ben het eens met Lotje02, zo hebben mijn vriend en ik het ook gedaan toen we samen gingen wonen in een nieuw huis.
Veel winkelplezier!