het gaat lekker in mijn huis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

het gaat lekker in mijn huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 15:28

even een update van mijn nieuwe huisje. inmiddels zit er behang op de muren in de woonkamer en ligt er daar ook al laminaat. het halletje en de 2 slaapkamers moeten nog worden behangen en in het halletje moet ook nog laminaat. we gaan morgen eerst de slaapkamers behangen zodat de radiatoren weer aangesloten kunnen worden, die hadden we er af gehaald voor het behangen, waardoor ik nu dus zonder warm water zit. dus morgen eerst behangen, en als dat af is het halletje voorzien van laminaat. ik heb zelf gisteren het computermeubel van ikea in elkaar gezet en dat ging prima. vandaag ook de salontafel in elkaar gezet maar helaas ging het met de eetkamertafel niet zo goed dus dat moeten we morgen even samen doen. al met al schiet het al heel aardig op in mijn nieuwe stulpje en hoop ik de 1e week van november erin te wonen. ben best wel een beetje nerveus voor de grote dag van het op mezelf wonen. er is natuurlijk veel gebeurt in de afgelopen jaren en nu moet dat maar eens afgelopen zijn. niet dat ik daar zelf altijd invloed op heb maar ik wil niet nog een keer een huis kwijtraken. ik ben zo enorm blij mee dat ik gewoon nog harder mijn best ga doen om er wat van te maken. nou, dit was de update van vandaag en ik zal jullie gewoon op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen.

Esmeralda

Re: het gaat lekker in mijn huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:06

dat is een mooi bericht lonneke, en nu de spirit er maar in zien te houden. Top OK dan!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:08

Fijn dat het zo goed met je huis (en jou) gaat!
Wel foto's plaatsen als het helemaal af is Knipoog.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 19:02

Kristie schreef:
Fijn dat het zo goed met je huis (en jou) gaat!
Wel foto's plaatsen als het helemaal af is Knipoog.

ga ik zeker doen. Knipoog

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:04

Gaat lekker! Veel succes nog verder! Ben ook wel benieuwd naar de housewarmingpictures voor ons bokkers Haha!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 19:32

Superleuk! Het lijkt mij geweldig om op mezelf of samen te wonen! Ben wel benieuwd naar foto's!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 14:26

mijn huis is nu zo goed als af en vrijdag ga ik er officieel wonen. heb er echt heel veel zin in en het is echt heel gaaf geworden. er moet nog wel een en ander gedaan worden zoals laminaat in het halletje, slaapkamers behangen, maar dat gaat een vriend van me vrijdag doen. en mijn bed is nog niet in elkaar gezet dus ik slaap op de grond. maar ondanks dat heb ik er erg veel zin in. vandaag komt een vriend mijn computer aansluiten en dan kan het feest beginnen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:41

Klinkt top meis!!!!!! te gek!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:12

Dat klinkt goed joh. En die laatste dingetjes, ach, die komen ook nog wel af toch? Wij wonen hier al anderhalf jaar en hier moet nog steeds van alles gebeuren Tong uitsteken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:08

Wat heerlijk dat je weer een eigen huisje hebt en er zo blij mee bent! De meeste topics van jou heb ik wel gevolgd en ik ben oprecht heel blij voor je dat het nu weer zo goed gaat, hou dit vast, je kunt het!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:01

Dus overmorgen ga je er al in! Geweldig Haha!

Fijn hoor, een huis helemaal van jezelf en helemaal naar je eigen smaak ingericht.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:12

Fijn om te lezen dat het lekker gaat Lachen! Ook ik heb je topics gevolgd, en ik vind het ook echt fijn dat het nu beter gaat in je leventje Ja

Succes met de laatste loodjes, en straks lekker genieten van je huisje! Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 09:40

allemaal hardstikke bedankt. ik zit nu overigens in mijn eigen huis op mijn nieuwe pc dit berichtje te tikken. voelt echt goed. morgen ga ik verhuizen... spannend!!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 09:55

Wat goed zeg Lonneke dat allemaal zo goed met je gaat...Ik wens je heel erg veel geluk in je nieuwe huis Knipoog

(Wij krijgen morgenochtend de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis, alleen vandaag nog ff werken en dan lkkr 3 weken ´´Vakantie´´ oftewel klussen Haha! )...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 14:13

__Possie__ schreef:
Wat goed zeg Lonneke dat allemaal zo goed met je gaat...Ik wens je heel erg veel geluk in je nieuwe huis Knipoog

(Wij krijgen morgenochtend de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis, alleen vandaag nog ff werken en dan lkkr 3 weken ´´Vakantie´´ oftewel klussen Haha! )...

hee, dat is leuk voor je. sterkte met klussen, ik zal aan je denken. gelukkig heb ik het ergste achter de rug nu. groetjes lonneke

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 14:37

lonneke schreef:
allemaal hardstikke bedankt. ik zit nu overigens in mijn eigen huis op mijn nieuwe pc dit berichtje te tikken. voelt echt goed. morgen ga ik verhuizen... spannend!!!

hee, je hebt zelfs dus al internet. Dan kan je ons goed op de hoogte houden van het leven in je nieuwe huis. Haha!
SUcces met de échte overstap!