Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
masja schreef:Maar het volgende punt heb ik mijn vraagtekens bij:
Hij geeft aan dat als je op een 80 km weg rijdt. En iedereen rijdt 100 je een soort van verplichting hebt om "met het verkeer mee te rijden".
Nee, precies dat dacht ik al. Dus wat een onzin, dat je "verplicht" mee zou moeten rijden.masja schreef:Hij geeft aan dat als je op een 80 km weg rijdt. En iedereen rijdt 100 je een soort van verplichting hebt om "met het verkeer mee te rijden".
Breitling schreef:Als ik harder wil rijden en de gene voor me blijft links plakken ga ik ook signalen geven dat ze aan de kant moeten. Bumperkleven word vaak veroorzaakt door links rijders.

Breitling schreef:Het lijkt mij dat jij met een paard met wagen niks op een 80 km weg te zoeken hebt? mag dat uberhoupt weleens?
. 
Shadow0 schreef:Breitling schreef:Het lijkt mij dat jij met een paard met wagen niks op een 80 km weg te zoeken hebt? mag dat uberhoupt weleens?
Ik zou de verkeersregels nog eens nalezen
Breitling schreef:Zelf toeter ik altijd en savonds zet ik mijn groot licht aan, kleven doe ik niet maar kan me best voorstellen dat mensen dat gaan doen.

Breitling schreef:Nou daar heb ik geen behoefte aan dus nee. Ik geef mijn mening en daar heb ik geen regels voor nodig.