Alternatief Kerstpakket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Alternatief Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:46

Ieder jaar is het weer een hele tijd van hoofdbrekens, over wat we nu weer onze medewerkers als kerstpakket gaan schenken.
We hebben 4 noeste bouwvakkers in dienst, waarvoor ik voorheen altijd zelf wat verzon, maar nu is mijn inspiratie op…

Wat zou nu écht leuk zijn om te geven en te krijgen?
Ons te besteden budget is tussen de 50 en 100 euro p.p..

XFiemoX

Re: Alternatief Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:11

Wij (vriendlief en ik) krijgen dit jaar geen kerstpakket. Het bedrijf schuift de complete inzameling aan een goed doel Knipoog

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:13

vraag het aan ze. wij doen het ook altijd een beetje polsen onder het personeel. ook wij hebben 1 klusjes man als ik het zo mag zeggen en die weet altijd wel precies wat hij wil.
inderdaad op een gegeven moment weet je het gewoon niet meer. vorig jaar hadden wij de dames allemaal een lingerie bon gegeven van marlies dekkers (alleen de vasten) de partimers van hunkemuller. iedereen blij

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:15

Ik kreeg vorig jaar een kerstcadeau die ik zelf moest uitkiezen:
www.keuzecadeau.nl

Niet origineel, maar wij kregen op die manier wel iets wat wij écht leuk vonden Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:35

Wij hebben vorig jaar ook dat zelfkeuze kerstpakket gehad. Op zich wel leuk, maar het 'spannende' moment dat je de doos open maakt is er dan niet. En dat vond ik altijd het leukste van een kerstpakket.
Dit jaar hebben we onze mensen laten kiezen tussen een traditioneel kerstpakket of waardebonnen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:37

idd een cadeau keuze is altiujd handig, heeft mijn ex vriend ook gekregen toen en een mooie rugzak uitgezocht
ik heb vorige jaar een bedrag gekregen van hoofdkantoor om iets leuke mee te gaan doen met al het personeel, is karten en uit eten geworden
meteen goed voor de teambuilding

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:37

Ik hoorde laatst op de radio een spotje over 'de pluim' dat klonk erg leuk. Misschien even google raadplegen?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:38

Noeste bouwvakkers? Een saunabon ROFL .

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:42

ik heb vorig jaar ook een keuzekado gehad. En kaarten voor slagharen. Als keuzekado gekozen. Ding staat nog in de kast niks te doen.

Mijn zus had er vorig jaar 2.
1 van vluchtelingewerk met allemaal fair trade produkten.
En 1 van tnt. Daar zat echt van alles en nog wat in een leuke houten kist(erg mooi). Allemaal lekkere dingen en ook nog wat enigzins nuttige dingen. bv. de waxitaxi. Kaasplankje enz enz

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:47

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:26

wij haden afgelopen jaar een your gift card met ene tegoed van 50 euro erop gekregen

vond ik wel handig zelf
Die producten uit een kerst pakket liggen bij mij toch mestaal in de kast over datum te gaan

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 14:31

Pluimen heb ik net naar gekeken maar vind het vrij onoverzichtelijk en vriendlief (is de baas) vindt het kortweg 3x niks...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:41

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:10

Mijn mama gaf jaren geen standaard ingekocht pakket, maar stelde zelf een boodschappenpakket samen met leuke dingetjes. Cake van de bakker, flesje lekkere wijn, mooi stukje kaas, zakjes versgebrande nootjes, enz. Zaten dus alleen de echt bruikbare dingen in, van goede kwaliteit, wat ze zelf wellicht niet konden/zouden kopen. En natuurlijk is het dan wat makkelijker om het een beetje persoonlijk in te richten (met kids een zak marsjes erin, zonder kids iets met alcohol oid).
Viel altijd bijzonder in de smaak Lachen

Mijn broer kreeg altijd erg duur vlees van een bizar dure en goede slager. Maar eerlijk gezegd zou het mij geen plezier zijn: ik geef helemaal niet zo om vlees, dus om nu voor 80 euro aan vlees te krijgen...

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:19

Onze buitendienst medewerkers kregen vorig jaar een zelf samengesteld bierpakket. Met een boek over bier, of de wat jongere een cocktailboekje erbij.
En de receptiemedewerksters een chocoladepakket met een chocoladeboek of een ander kookboek.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:27

Wij hebben een parketleg bedrijf en wij hebben de mannen vorig jaar een tijdschriftenbon cadeau gedaan. En dat is heel goed bevallen. Alleen maar positieve reacties terug gehoord. Ze kunnen zelf een abonnement nemen voor tijdschrift(en) naar keuze en het stopt vanzelf weer, zonder dat ze eraan vast zitten. Keuze uit, geloof ik meer dan 300 titels. Van vissen tot paarden, etc.

Ik hoef niet te vertellen, dat er verrassend veel abonnementen op de Playboy waren Haha!
http://www.nationaletijdschriftenbon.nl/?ref_id=2006

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:28

WhiteRose schreef:
Mijn broer kreeg altijd erg duur vlees van een bizar dure en goede slager. Maar eerlijk gezegd zou het mij geen plezier zijn: ik geef helemaal niet zo om vlees, dus om nu voor 80 euro aan vlees te krijgen...

Geen gek idee vind ik. Ga naar Slagerij Janson in Heusden, écht een ouderwetse vleeshouwer die met zijn tijd is meegegaan! Overleg met die man, dan kan hij wellicht speciaal wat maken, doet hij graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:45

Bij de apotheek krijgen we een irischeque van ik meen 50 euro.. Van mijn andere werk weet ik het nog niet, ben wel benieuwd... We gaan iig wel uit eten hoorde ik vandaag!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:47

Ik heb stage gelopen op een bedrijf waar ze ook kerstpakketen maakten.
Gewoon naar wens en budget van de klant.
Ik heb daar ook mee geholpen en het waren echt super leuke paketten..
Het gaat om een zuivel- kaasboerderij.

Voor evt. meer info en website PB. Haha!