jawel.. daar ben ik dus allemaal tegen aangelopen, perongeluk, uiteraard 
Nog meer mensen die last hebben van zulke uh acties?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
jawel.. daar ben ik dus allemaal tegen aangelopen, perongeluk, uiteraard 
) maar of ik ben wel ergens naar aan 't kijken.. of met vriendinnen aan 't praten ofzo.. en dan let ik niet op wat er vóor me komt
Ik loop heel veel met mijn Ipod op mijn hoofd en let dan minder op, tja dan lig ik weer bijna

(labradors, zou je toch niet over t hoofd zien omdat ze zo klein zijn, want dat zijn ze niet
).
dan zien ze een andere hond of kat en is het *kloenk* tegen de lantaarnpaal aan..
)

en dus wel eens tegen mensen aanknal^^ 
Zwitsal schreef:als heel klein kind heb ik ook wel eens een man tegen een boom aan laten lopen.
ik zat heel charmant te wezen in de kinderwagen/buggy, en lief te lachen tegen een meneer die zelf ook met een buggy voorbij liep.. dus die meneer was zo naar mij aan t kijken dat ie zo met kinderwagen en al tegen een boom op knalt..
tja..ik geef anderen ook gewoon het plezier van tegen dingen op lopen, zo sociaal ben ik nou ook wel weer (A)
Hahaah leuk!
dan bestaan er even geen stilstaande auto's,medefietsers of voetgangers. Laats nog een stilstaande auto net kunnen ontwijken
tsja blame the paraplu
maar ik zie het altijd aan de neuzen van m'n schoenen die altijd heel snel beschadigd zijn en snel slijten.
en dan hoor je * boem *