Ik woon net 2 maand in Nijmegen en ken niemand in deze omgeving (kom uit Twente, familie woont allemaal in Twente..) Ga maar eens zoeken dan!
Probleem is vooral dat we stage lopen bij 1 persoon van 55+. We moeten diegen bij helpen bij alledaagse dingen (kan echt vanalles zijn. Van leren computeren tot reizen met het ov tot sport uitkiezen tot sociaal netwerk opbouwen.) En ja, ik weet niemand die dat nodig heeft hier. Ben al langs twee verzorgingstehuizen geweest, maar daar moest ik terugbellen/-mailen. Netjes gedaan, kreeg ik niets terug of ik werd maar doorverwezen naar een centraal punt, waar ik ook niets aan heb.
Ik ben het einde nabij, aangezien we over een aantal weken al moeten beginnen (liefst begin je nu al, omdat je er echt veel tijd in moet steken.) Ik ben geneigd briefjes op te gaan hangen, maar denk niet dat je daar ook veel mee bereikt..
Aangezien ik weekend-ov heb, kan ik ook niet in mijn oude woonplaats rondneuzen (we moeten +-80 contacturen maken).
Volgensmij mogen jullie geen mensen aandragen via dit forum (per pb mag dat van mij wel

Alvast bedankt