Nu had ik een tijd terug besloten dat we maar een mooie tv reclame moeten hebben op TV West
Vandaag de shoot
eigen personeel speelt de commercial en mijn Sanne ook 
Sanne speelt een gehandicapt kind in een rolstoel met haar arm in een mitella die je op de achtergrond ziet terwijl ik (als bezorgde moeder van dit kind) met Marjolijn (mijn zorgcoordinator) een intakegesprek voer
Esther (mijn kwaliteitsfunctionaris) was Zuster Ursula die dus in haar witte jas een infuus controleerd bij een terminale patient

Petra (een van mijn planners) ging ADL verrichten bij de vader van Jolanda (mijn pz en pr functionaris) en ging dan na de ADL naar de groenteboer samen met de vader van Jolanda
Aida (mijn buitendienstcoordinator) zag je ondertussen poetsen bij Jolanda haar vader thuis
Ik hoop dat ik hem straks als hij klaar is op cd kan krijgen, dan kan ik hem hier laten zien..........
maar het is nog behoorlijk lastig hoor om heel serieus en bezorgd een gesprek te voeren terwijl je echt helemaal in een deuk wil liggen
we zijn ook heel regelmatig echt in het schaterlachen uitgebarsten
Aangezien we geen tekst hebben moet je ter plekke dingen verzinnen om het over te hebben........... en dat kan echt knap lastig worden
vooral als het wat schunniger wordt allemaal 
Needless to say, ik heb echt een geweldige dag gehad

Update, de commercial!!
nou hij is er
scene 1 zijn Petra en Jolanda haar vader
scene 2 is Aida
scene 3 zijn Sanne, ik en Marjolein
scene is Esther
voice over komt er nog op
http://nl.youtube.com/watch?v=t5_E3HptAxE