Wil nieuwe mobiel, Nintendo DS verkopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ingeeu

Wil nieuwe mobiel, Nintendo DS verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 20:35

Hoi allemaal! Mijn mobiel is een soort van bijna kapot.. Maar ik heb niet echt geld om een nieuwe te betalen en mijn ouders betalen ook een klein beetje mee (de helft ongeveer *LOL*. Mijn mobiel nu is dus een jaar, bijna anderhalf jaar oud. Nou ik heb dus ook nog een nintendo DS liggen, is nog helemaal goed, niks geen krassen, heb alles nog wat erbij hoort, en nog 3 spelletjes. Maar als ik hem zou verkopen.. Wat zou ik er dan ongeveer voor kunnen krijgen? Hij is amper een jaartje oud? Of is het niet verstandig hem te verkopen? Maar ik doe er ook niks mee! Echt gewoon niks!

Verder heb ik nog een vraag. Want ik wil namelijk de Samsung soul of de Innov8. Maar ik wil dus wel graag weten wat voor- en nadelen enzo van de mobieltjes zijn. Als jullie me erbij willen helpen zou het handig zijn Lachen
En ik krijg dus een abbo, omdat dat goedkoper zou zijn dan telkens beltegoed kopen. Maar als ik de Soul wil, moet ik voor een 1-jarig abbo nog zo'n beetje 300 euro bijbetalen! En 2-jarig weet ik niet, weet ook niet of mijn ouders dat goed vinden. Lachen

Help? Tong uitsteken
Liefs mij!

kehdra

Re: Wil nieuwe mobiel, Nintendo DS verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:36

alle specificaties van die telefoons staan wel op internet, ik denk dat dat handiger is.
En over dat abbo, zou ik even met je ouders overleggen.

Ingeeu

Re: Wil nieuwe mobiel, Nintendo DS verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 20:38

Ja ik heb de specificaties ook wel bekeken, maar als iemand hem heeft, kan ik ook wat meer te weten komen van hoe die precies is met alles enzo. Het kan toch een beetje anders zijn dan daar opstaat ofzo. Ik bedoel of die niet slomer word met verloop van tijd of dat ie misschien snel stuk gaat?

En met abbo ben ik aan het overleggen met ze Lachen