Ik ga zo achteruit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justice_

Ik ga zo achteruit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 17:20

Hoi, ik word echt gek van mezelf.
Vorig jaar was ik altijd heel gemotiveerd en deed altijd hard mijn best op school, maar nu tsja..
Ik voel me gewoon goed, geen last van depressie of 'persoonlijkheidsstoornis' of hoe mensen dat tegenwoordig noemen. Maar ik verander mijn levensstijl een beetje automatisch eigenlijk. Ik doe bijna niks meer aan school (zit nu in 4 havo) bijvoorbeeld als ik een 3 of 4 voor iets haal heb ik daar geen moeite mee maar meer zo van 'oh, een 3'. Ik slaap vaak slecht en ik eet steeds meer, ongezond, vooral snoep enzo.
Ik verlies ook langzaam mijn sportieve motivatie voor het paardrijden, waar ik altijd zo fanatiek in was..Nu verdoe ik mijn tijd met lui zijn, tv kijken en computeren. Mijn ouders worden alleen maar boos als ik niks doe voor school, maar het kan me opeens niks meer schelen, terwijl ik zo eigenlijk helemaal niet ben. Ik heb echt het gevoel alsof ik blijf zitten dit jaar, en dat ik een lui en dik kind word. En dan wil ik helemaal niet! ik zie mezelf gewoon slechter worden waar ik zelf bij sta! Wie heeft dit ook wel eens, of wie geeft mij even een schop onder mijn kont..

angelax

Re: Ik ga zo achteruit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:33

ik heb dit ook. maar dit is gekomen sinds vorig jaar. ik zou wel weten wat we er aan kunnne doen eigenlijk.. Tong uitsteken

nanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:34

heb dit ook al een half jaar

nanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:34

zomaar vanuit het niets

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:37

Je moet jezelf gewoon een schop onder je kont geven!! Doordat je slecht eet heb je minder puf en als je weinig doet krijg je nog minder puf! Je geeft het zelf allemaal al aan! En van lui word je alleen maar luier Tong uitsteken Dus kom op, ga er weer voor!!

Makkelijk gezegt he, van mij Nagelbijten / Gniffelen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:39

Komt het niet misschien een beetje door het weer? Dat je een soort winterdip hebt?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:40

Ga niet bij de pakken neer zitten, maar ga iets doen waar je vrolijk van word. Shoppen, paardrijden(:D),noem maar op.
Ik heb het ook een tijdje gehad, maar dan w met verklaring(net uit met vriend). Maar ik ben gewoon lekker veel met de paarden bezig geweest, lekker leuke dingen wezen doen enzo.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:40

Ik raad je aan jezelf weer een keertje te dwingen je huiswerk te maken. Misschien krijg je zo het 'voldane'gevoel weer terug? Zo van dat heb ik toch weer mooi gedaan. En met je sport. Misschien iets anders proberen of neem een vriend(in) mee!

Succes

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 17:41

je moet idd jezelf een schop onder je kont geven, maar om eerlijk te zijn weet ik hoe moeilijk het is Bloos ik heb ook een beetje een dip en maak dingen dus ook maar half af etc etc...
ik schuif het op een motivatie-probleem aangezien ik echt een beetje vast zit met me toekomstplannen Clown

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:14

Dit heb ik ook een lange tijd gehad, echt een dip die zeker 3 maanden heeft geduurd. Maar nu ben ik weer extreem gelukkig en alleen maar druk druk druk: bevalt me prima. Hoe ik eruit ben gekomen? Geen flauw idee, heb het idee dat het er een beetje bijhoort als je aan het uitzoeken bent wie je bent en wie je wilt zijn.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:28

Volgens mij ben je gewoon keihard aan het puberen Knipoog

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:35

Redrumfox schreef:
Dit heb ik ook een lange tijd gehad, echt een dip die zeker 3 maanden heeft geduurd. Maar nu ben ik weer extreem gelukkig en alleen maar druk druk druk: bevalt me prima. Hoe ik eruit ben gekomen? Geen flauw idee, heb het idee dat het er een beetje bijhoort als je aan het uitzoeken bent wie je bent en wie je wilt zijn.

Keek je bijtoeval te veel naar de klok? Nu niet meer?

Ik had dat periode en werd toch zo lui opgegeven moment.
Ik heb het grotendeel zelf moesten afleren niet naar de rot klok te staren Clown

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:36

Brennivin schreef:

Dat wilde ik net zeggen.
Hoort bij de puberteit. Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:50

schop onder je hol Haha!
ik heb ook een tijd gehad dat ik nergens meer zin in had (maar ik was wel depressief .. dat had meerdere oorzaken) haha als je me nu ziet zou je dat niet denken Clown
van de suiker af (en daar wordt ik moe en saggerijnig van, en hoofdpijn) , beter eten en misschien eens iets anders zoeken waar je uitdaging in kunt vinden.
En hoe laat ga je naar bed? iK hoor regelmatig mensen zeuren dat ze zo moe zijn en geen fut hebben, maar ze zitten wel tot 2 uur achter msn.
Laatst bijgewerkt door _Jennifer_ op 20-10-08 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:54

*SCHOP*

Maak ken je gevoel hoor. maar ga er niet bij de pakken neer zitten hoor.

kijk verder dan morgen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:15

Brennivin schreef:

volgens mij ben ik de puberteit al voorbij Ach gut

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:19

Dit is heel erg herkenbaar Gaaaap.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:20

Hey doe net als mij breek een arm....... eh, nee toch maar niet. Ik heb ook gehad.. geen zin in school, lekker veel paardrijden en leuke dingen. Kom je moe thuis moet je nog huiswerk maken, hmmm. Ma ja nou kan ik niet veel leuke dingen doen, dus ja nou ben ik weer iets actiever met school.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:34

Rianneke schreef:
Brennivin schreef:

volgens mij ben ik de puberteit al voorbij Ach gut

Maar Justice niet en het gaat om haar. Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:40

kensha schreef:
Redrumfox schreef:

Keek je bijtoeval te veel naar de klok? Nu niet meer?

Ik had dat periode en werd toch zo lui opgegeven moment.
Ik heb het grotendeel zelf moesten afleren niet naar de rot klok te staren Clown

Nee niet dat ik me kan herinneren. Het ligt er gewoon aan dat ik moest ontdekken wie ik ben en wie ik wilde zijn: ik dacht erg veel na en omdat ik zo met mezelf in conflict zat had ik nergens zin meer in. Inmiddels heb ik antwoord op beide vragen en kan ik weer lekker mijn ding doen, ben sinds die periode alleen maar gelukkiger en sterker geworden - wat ook door andere dingen komt - . Lachen