Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

PineApple schreef:Maar hoe denken jullie er dan over dat je ook uit gewoonte die sigaret op steekt als je in de auto gaat zitten? Want dat doen veel rokers ook vaak.
) en het was een gewoonte om te roken wanneer ik zin had, nu ben ik dus gestopt en móet ik echt een sigaret. (Maar dat doe ik natuurlijk niet) PineApple schreef:Maar hoe denken jullie er dan over dat je ook uit gewoonte die sigaret op steekt als je in de auto gaat zitten? Want dat doen veel rokers ook vaak.
PineApple schreef:Maar hoe denken jullie er dan over dat je ook uit gewoonte die sigaret op steekt als je in de auto gaat zitten? Want dat doen veel rokers ook vaak.
.
Sieppus schreef:Haha, ik las het en dacht aan drugs.![]()
Kan ook verslavend zijn of een gewoonte!!!
Zwitsal schreef:ik ben enorm 'gek' op cola..
het is niet een gewoonte om bijv als ik thuis komt gelijk naar de cola fles te grijpen (tenzij ik dorst heb), maar soms heb ik er wel echt heel erg behoefte aan, dan 'moet' ik gewoon cola.. iets anders is dan ook niet lekker.
kun je 'verslaafd' raken aan cola ?:P
Zwitsal schreef:hmm... dat is even jammer... ik wil helemaal niet minder cola drinken ^^
of cafeine vrije cola kopen... t verschil tussen light, en light + cafeine vrij proef ik volgens mij niet..
gewone cola vind ik wel echt niet lekker.
wat bij mij wel echt een gewoonte is, is om cola te drinken na het paardrijden.
eerst flink water tanken, en dan nog een cola'tje na..
Ik krijg dorst van paardrijden, dus ik wil drinken. Dan gooi ik eerst een liter water naar binnen voor het vochtgehalte, maar omdat ik van water drinken óók dorst krijg (
) Of dat het op z'n minst de dorst gelest heeft, drink ik daarna nog een glas Icetea voor de smaak
(als ik niet eerst water drink schuif ik ook gewoon zonder moeite een halve fles liptonice naar binnen, en das ook een beetje overdreven
)
raar eigenlijk
) .TurdusMerula schreef:En denk ook dat de grens heel 'dun' is.