Ik woon al vanaf juni (vlak na mn eindexamen VWO) op kamers, in Groningen, wat gigántisch goed bevalt

Woon met 4 andere eerstejaars in een huis, 2 van hen kende ik al van de middelbare school. Gezellig huis, vaak wel samen eten enzo.
Studentenleventje bevalt dus priiima
voel me erg lekker met mn eigen plekkie in Groningen. Jammer alleen dat de studie wat minder bevalt... Ik doe Kunsten, Cultuur en Media, en dat valt erg tegen. Ik dacht dat ik het interessant vond, maar eigenlijk vind ik het nogal een 'mierenneuk'studie
op een wetenschappelijke manier met kunst bezig zijn... dat kost me toch wel heel erg veel moeite.Ik denk er sterk over om te stoppen, maar weet eigenlijk helemaal niet goed wat ik wil... wel of niet in de kunstwereld? Doorzetten of niet? Of iets compleet anders, en lekker als hobby me met het kunstwereldje bezighouden? Dat laatste doe ik nu al door allerlei vrijwilligerswerk in het muziekwereldje, werk bij een poppodium en ben daar inmiddels al zo gesettled dat ik wel gevraagd wordt voor andere dingen als helpen bij organisatie van een festival, helpen bij een concept dat huiskamerconcerten organiseerd en wie weet nog wel meer dingen. Geniet ik enorm van, maar tegelijkertijd denk ik daardoor steeds meer van goh, ik kom al zo lekker in dit wereldje terecht... wil ik dan wel een studie over de kunstwereld doen?
Zijn er hier meer mensen die nu al twijfels hebben over hun studie? En niet weten wat ze ermee aanmoeten?
Ik zou het liefst lekker een half jaar gaan werken, of een paar maanden hier werken en dan nog een paar maanden naar Engeland waar ik familie heb wonen.. en ondertussen hard bezig met de vraag wat ik nou wil later, om volgend jaar gemotiveerd aan een studie te beginnen...
Want de motivatie is héél zwaar zoek.
Of toch doorzetten..? Zucht. Benieuwd naar andere ervaringen