Info fotoshoot

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

0maris0

Info fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 10:55

Hallo!!

Ik wil graag een fotoshoot laten doen,
Wat voor fotoshoot, nou ja, naakt.. maar ook weer niet helemaal!! Haha!
Net zoals ze in b.v. de naakte waarheid hebben.

Nu ben ik opzoek naar info, hoe het in zn werk gaat, dus bv met opmaken, je haar, de kleding,

En mischien weet iemand een goed/leuk adresje?!

Wel graag bij een proffesioneel bedrijf Knipoog

Anoniem

Re: Info fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 10:57

ik heb in april een shoot gedaan bij Ton Kroon (www.tonckroon.com).

je word ook opgemaakt, haar gedaan. zelf kleren meenemen en je mag helemaal zelf bepalen hoe bloot. hele aardige man, stelt je goed op je gemak.

het kost wel wat, maar ik vond het het zeker waard Ja

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 11:00

Oke bedankt!! ik ga even kijken op de site!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:45

MW --> LZP

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:16

Als je een fotoshoot wil doen en op zoek gaat naar een fotograaf let er dan wel op dat het een betrouwbare of een ingeschreven fotograaf is. Vooral als je (bedekt) naakt foto's wil laten maken is het wel belangrijk dat de fotograaf betrouwbaar is en niet dat je foto's de volgende dag doodleuk over het hele net verspreid staan.
Ik hoop dat wat vind, en veel plezier met je fotoshoot.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:19

ik zelf zou ook nog wel mooie foto's van me willen, met bijvoorbeeld alleen een zijde laken om me heen, omdat ik gewoon blij ben met me lijf en me lekker voel Lachen alleen na undercover in nederland durf ik niet meer ROFL

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:20

xDramaQueen schreef:
ik zelf zou ook nog wel mooie foto's van me willen, met bijvoorbeeld alleen een zijde laken om me heen, omdat ik gewoon blij ben met me lijf en me lekker voel Lachen alleen na undercover in nederland durf ik niet meer _O-

Dat was ook best heftig om te zien he!
Maar kan het wel lopen als het geen ingeschreven of proffesionele fotograaf is, dus pas op!
En vraag altijd naar een website van de fotograaf en veel gegevens van hem/haar, en neem altijd iemand met je mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:26

ik ken er evt wel een. is wel in lelystad.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:32

Lees ook de voorwaarden goed door, neem aan dat je jezelf ook niet in een blad wilt tegenkomen?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:38

xDramaQueen schreef:
ik zelf zou ook nog wel mooie foto's van me willen, met bijvoorbeeld alleen een zijde laken om me heen, omdat ik gewoon blij ben met me lijf en me lekker voel Lachen alleen na undercover in nederland durf ik niet meer _O-

Nou, dat was dus ook het eerste wat ik dacht ROFL

Dus TS: GOED de gegevens checken van een fotograaf, en ALTIJD iemand meenemen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 08:16

xDramaQueen schreef:
ik zelf zou ook nog wel mooie foto's van me willen, met bijvoorbeeld alleen een zijde laken om me heen, omdat ik gewoon blij ben met me lijf en me lekker voel Lachen alleen na undercover in nederland durf ik niet meer ROFL

voor ton hoef je niet bang te zijn hoor Haha!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 08:23

Je moet idd opletten met wie je in zee gaat. Ik heb zelf een aantal shoots gedaan via Dutchheaven.nl en eye-on.net, op m'n website staan er een aantal voorbeelden van. Voor derest kan het handig zijn om het vrij ruim van tevoren in te plannen. Mijn ervaring is dat "tietenschieters" vaak haast hebben terwijl een echte semi-prof/goede amateur wel bereid is om ruimer te plannen (zodat één en ander goed kan worden voorbereid).

Bij beide websites staat er in het profiel met wie ze hebben samengewerkt dus als je twijfelt kan je altijd contact opnemen met evt voorgangers.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:18

xDramaQueen schreef:

Same here! Echt een heftige aflevering zeg, pff..

Maar daar hebben ze ook juist veel tips gegeven wat je dus níet moet doen. Nooit alleen afspreken met een fotograaf bijvoorbeeld.. Geen rare contracten tekenen.. etc.