twijfels, relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

atilla

twijfels, relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 20:21

hallo bokkers, ik wil graag weten hoe jullie over mijn gevoel denken.
Ik heb bijna 9 maanden verkering met een fantastische jongen het is helemaal super en ben stapel op hem.
Maar sinds een paar weken heb ik telkens een rotgevoel als hij niet bij me is en huilbuien.
Ik ben vorige week 5 dagen met hem op vakantie geweest en dat was ook echt super!
Ik ben zo gek op hem en eigenlijk gaat alles goed maar ik snap niet waar dat rotgevoel vandaan komt.
Ik denk dan ook ineens over veel dingen na als pas ik bij hem, hoor ik bij hem etc.
Wat ik zeker weet is dat ik hem niet kwijt wil.. maar dat gevoel maakt me bang..
herkend iemand wat ik hier vertel?

groetjes

Sherlock1

Re: twijfels, relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:26

Hay,
Ja ik heb precies hetzelfde ! als ik niet bij hem ben krijg ik een poedersuiker en wil echt bij hem zijn !
en als ik dan andere meiden zie denk ik. ben ik wel goed genoeg voor hem?
terwijl hij juist voor me kiest. dus dat zal wel goediztten toch

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:12

Heb het ook gehad. Ja
Een vréselijk rotgevoel toen ik niet bij hem was. Ik weet niet of het wel goed is als je moet nadenken over het feit of jullie wel bij elkaar passen.. Ik dacht daar toen ook wel soms over, ondertussen is het al een tijdje gedaan en ik voelde een soort opluchting toen het net gedaan was. Nu mis ik hem nog soms maar ik weet dat het beter is zo. Lachen
Geen idee wat jij hiermee moet aanvangen, bij mij liep het zo, maar bij jou kan het anders lopen.. Sowieso eens met iemand over praten, lucht altijd op.

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 21:18

Bedankt voor jullie reacties.
Fiekhe: gefeliciteerd met je verjaardag Knipoog Het denken of we bij elkaar passen komt voort door dat gevoel zegmaar, je gaat je dingen afvragen.