ben me echt dood geschrokken vandaag!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

ben me echt dood geschrokken vandaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 18:27

ben me dood geschrokken vandaag en wil toch ff me verhaal kwijt..

vandaag lekker wezen shoppen in rotterdam.. koopzondag..

en ik was helemaal in mijn element want alles leek mee te zitten Haha!
heb DE pantoffels gevonden en een broek waar ik al lang naar gezocht had.. en DE laarzen die er zelfs nog in mijn maat waren dus ik was helemaal happy Haha!

toen stond ik op de roltrap die naar de koopgoot ging.. en ineens hoorde ik achter me BOEM BOEM BOEM!
dus ik kijk om en zie dus een man voorover van de roltrap afrollen!! en ik stond ergens halverwege!!
ik dus als een SPEER naar beneden gerend! en eenmaal beneden stond ik te trillen op mijn benen!!

gelukkig kwamen er allemaal al mensen aangerend en die hebben die man geholpen.. hij zat helemaal onder het bloed en bleef ook een beetje liggen..
ik ben even aan de kant gaan staan want ik was er niet helemaal bij.. ik vroeg aan een vrouw naast me of ik een ambulance moest bellen.. maar ik zag dat er al meer mensen aan het bellen waren dus had het niet veel nut..

ik ben er ff bij blijven staan (trillen) maar ik kan niet goed tegen bloed.. en kreeg een enorme flash-back van een paar weken terug.. dat ik zelf met 120 km per uur van een trap naar beneden ben gekukelt.. (had er toen een topic over geopend, misschien dat je dat nog kan herinneren)

ik ben dus maar door gelopen.. en gelijk naar huis gegaan.. de pret was gelijk over.. Verdrietig
ik hoop dat die man niks ernstigs eraan over hebt gehouden...

sax89

Re: ben me echt dood geschrokken vandaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:29

dat is schrikken zeg. en je rent niet zo makkelijk van de roltrap naar beneden met al je tassen.
hopelijk heeft die man ook niet al te veel verwondingen er aan overgehouden

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:31

Oo bah.. Boos!

Ik heb dat vorig jaar kerst ook meegemaakt, in Londen..
we waren er met school en bij de ondergrondse metro was ook iemand van de roltrap geduwt en ik stond ook halverwege. Heb mezelf zover mogelijk opzij gezet zegmaar en beetje leunen op de handvaten zegmaar en omhoog geduwt.
Erg naar, gelukkig had deze man er niks aan overgehouden..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:41

Jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn! Voor omstanders en helemaal voor die man. Hopelijk komt hij er alleen met die wonden vanaf en heeft hij geen breuken e.d. opgelopen. ARme man.. Ach gut

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:35

Jeetje, dat is schrikken. Gelukkig had je het in de gaten! En kon je jezelf in iig veilig brengen..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:36

Phoe dat is wel even schrikken zeg.. maar zeker op zo'n koopzondag is het vaak harstikke druk op die roltrappen...
Gelukkig is het goed afgelopen!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 22:36

Suuszels schreef:
Phoe dat is wel even schrikken zeg.. maar zeker op zo'n koopzondag is het vaak harstikke druk op die roltrappen...
Gelukkig is het goed afgelopen!

dat klopt ja.. maar deze was vrij leeg.. ik was de enige halverwege.. ja en die man dan