Disneyland Parijs Kerst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Disneyland Parijs Kerst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 11:00

Ik ga een week naar disneyland met de kerst, nu ben ik er al geweest met halloween en een keer gewoon.
Heb er superveel zin in en was benieuwd of jullie er al eens geweest waren? en of jullie al meerdere keren geweest waren en of het heel veel drukker is met kerst enzo?

(weet niet of t hier goed staat)

bonney4evver

Re: Disneyland Parijs Kerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:01

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:09

Ik ben zelf een paar jaar terug met kerst in Disney geweest en het is écht waanzinnig gaaf! Het was wel ontzettend druk, vooral in de restaurantjes etc was er vaak niet eens plaats om te zitten. Ook wachtrijen waren behoorlijk lang bij de attracties, maar het grote voordeel bij disney is de fastpasses die je kunt halen. Hier hebben wij dan ook veel gebruik van gemaakt.
Waar je echt bij moet zijn is als de kerstman als het ware 'kerst opent' (zoiets) dat is in main street en is geweldig mooi om te zien. Er staat een enorme kerstboom, er is een grote show met alle Disneyfiguren zijn er en uiteindelijk steekt de kerstman de lichtjes van de boom en in Disney aan. Opeens sta je dan in een zee van lichtjes en heel main street is een tunnel van licht, heel erg mooi Ja

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 22:09