Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Welshcobfan schreef:Bovendien als jullie relatie goed is, kun je altijd nog over een jaar verhuizen. Ga er eerst maar eens een paar keer logeren, kijken hoe dat bevalt
MoonChloe schreef:Welke plaats eigenlijk als ik vragen mag?
Amsterdam - Assen met trein is zeer goed te doen in 2 uur en 5 min ongeveer![]()
Dus als je gaat studeren en een ov hebt kun je heel makkelijk snel op neer.
Zoezi schreef:Ik zou het niet doen.
Zo wie zo werken lange afstandsrelaties niet.EN als je het doet, dan moet je er tegen kunnen alles achter je te laten!
aukje91 schreef:@ Welshcobfan
Ja haha dat vond ik ook altijd zo lekker eerst, ff een dagje weg uit de drukteIk had eerst wel een behoorlijke cultuurschok hoor
MoonChloe schreef:Welke plaats eigenlijk als ik vragen mag?
Amsterdam - Assen met trein is zeer goed te doen in 2 uur en 5 min ongeveer![]()
Dus als je gaat studeren en een ov hebt kun je heel makkelijk snel op neer.
Smilde
Ik stap in Duivendrecht op en dan is het precies 2 uur treinen naar Assen. Maar dan komt er nog een uur reistijd bij door de metro hier en de bus daar, en het wachten daarop.
Ik heb dan een OV voor doordeweeks, ik zou dan waarschijnlijk hier naar de HvA gaan en dat is (afhankelijk van de locatie) met de metro te bereiken. In het weekend heb ik dus gewoon de korting die ik nu ook al heb.
Hij zou ook wel in Amsterdam willen wonen. We kunnen het natuurlijk ook zo doen dat ik m'n hele studie thuis blijf wonen en wanneer we allebei een vaste baan hebben dat we dan hier wat gaan zoeken. Maar nog 5 jaar thuis wonen, niet samen wonen én een LAT-relatie? Ik weet niet of we dat volhouden.