Vraagje over Google

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milou90

Vraagje over Google

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 20:50

Hoihoi,

Als ik met google iets opzoek, geeft de zoekbalk automatisch suggesties voor hetgeen ik aan het zoeken ben.
(Dus als ik iets met een L aan het begin typ, geeftie allerlei dingen die met een L beginnen onder de zoekbalk weer.)

Ik vind het persoonlijk irritant en zou het graag weg willen hebben. Weet iemand of dat kan en zo ja, hoe?? Ik heb al even zitten kijken, maar ik kom er niet helemaal uit Tong uitsteken

Alvast bedankt!

MarrieLeen

Re: Vraagje over Google

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:52

Als je klikt op de G van het Google logo, kan ik klikken op Zoekmachine beheren, onderaan.
Daar staat onder de zoeklijsten een vakje wat je kan uitvinken: Zoeksuggesties tonen. Lachen

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:53

dan heb je automatisch aanvullen aanstaan. Als het goed is kan je dit via je internetopties (extra) uitzetten.

Maar dan geldt t voor alles op internet.

En anders zoals MarrieLeen zegt, want die was me net voor tijdens t intypen Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:54

dat is waar je in het verleden op hebt gezocht toch?

ik weet alleen dat je als je de l intypt, en je krijgt dan een lijst eronder, dat je dan met pijltje naar beneden kunt gaan, en dan delete kunt klikken. maar dat is een hoop werk gok ik Knipoog

ik doe het wel soms op die mannier.

misschien helpt het ook om je hele geschiedenis op je computer te wissen, maar dan ben je wel alles kwijt...

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 21:19

Bedankt allemaal! Lachen