Nog meer mensen die zo verslaafd zijn aan smooties maken? Wat gebruiken jullie als basis? En wat zijn jullie favoriete combi's? Ik maak ze nog niet zo lang maar volgensmij raak ik wel verslaafd, ben het nu al. Vooral met banaan en kiwi vind ik lekker.
Ik vind het wel lekker om een scheutje yoghurt er bij te doen. Bijvoorbeeld banaan, met kiwi en yoghurt. Ook kun je er dan een beetje kaneel bij doen. Of appel, kaneel en yoghurt.
Smoothies zijn het lekkerst als je sorbetijs en vers fruit gebruikt als basis ipv yoghurt of melk. Dan worden ze veel frisser van smaak. Ik gebruik ook nooit banaan of kiwi omdat dat van die allesoverheersende smaken zijn. Rood fruit, bessen/ bramen en mango geven het een veel fijnere smaak!
Ik vind juist ijs en melk niet lekker erdoor, dat wordt veel te romig naar mijn zin. Maar dat is natuurlijk persoonlijk, want iedereen hier thuis vind het juist wel lekker Yoghurt erdoor vind ik wel lekker
Wij hebben nooit gewone yoghurt. Alleen maar van die optimel met een smaakje want gewone yoghurt erdoor lijkt me juist lekker. Mango erdoor is een goed idee! Ik vind appels erdoor trouwens wel lekker.
Ik doe altijd wat melk erbij, ook erg lekker En daar wordt het net wat minder stevig van dan met alleen fruit, meestal doe ik sinaasappel banaan, en als ik aardbeien heb gaan er ook aardbeien doorheen