Halloween

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roihi

Halloween

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:58

Hoi bokkers,

Ik weet dat er paar heel creatieve mensen zijn onder jullie en vandaar dat ik dit even op bokt gooi.

Wij hebben met het werk een halloweenparty (natuurlijk op 31 oktober) en ik wil graag als Engel des doods gaan. (geen pietje de dood, liever een menselijk type Haha! )
Zijn er onder jullie die ideetjes hebben om dit mooi uit werken?
Ik heb al zwarte vleugeltjes en een nekbandje met kruisje (nog niet veel, ik weet het)
Straks ga ik nog een mooie corset kopen, als ze die tenminste in mijn maat hebben.

Een lange wijde rok zal er het mooiste onder staan denk ik, waar kan ik zulke mooie rokken vinden? (liefst schappelijk van prijs)
Of zijn er onder jullie die mij kunnen vertellen hoe ik dit zelf kan maken? of is dat onbegonnen werk?
Zijn er die nog ideetjes hebben?

thx voor jullie hulp

grtjs

Anoniem

Re: Halloween

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:10

Je zou ook naar een bedrijf kunnen gaan waar ze kostuums verhuren dan hoef je het niet allemaal zelf inelkaar te knutselen, of ben je juist zo handig?

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 23:42

kostuum verhuur is idd een gedacht, is niet in mij opgekomen om dat als optie te nemen.
thx Chiqa

buiten dat, niemand die een leuk idee heeft qua zelf in elkaar knutselen? Ben geen onhandig type

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 01:04

Bij de H&M oid een basic (zwarte) lange rok halen en evt. kun je er nog iets zelf aanmaken, bv. stof.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 08:56

thx TurdusMerula dat is al een goed idee