Het is al twee dagen volle maan hier, misschien relevant misschien niet he,
Maar even serieus, sinds twee dagen zie ik een ronde wit bolletje in de lucht, echt heel fel. Het beweegt niet, knippert niet, en is veel groter en feller dan een ster. Daarbij beweegt het soms ook. Ik heb het vergeleken met een vliegtuig, mijn eerste optie was; nee dat kan niet, hij hangt te veel, stil.
Echter vanmorgen om kwart op zeven toen ik de hond ging uitlaten was het er weer. Maar dit keer twee bolletjes. Ik ben ven blijven staan om te kijken en toen begon dat ding te vliegen, eerst recht naar voen waarbij ik het geluid van motors kon horen, anders dan vliegtuigen maar toch je hoorde hem bewegen. Hte had nu rood en wit licht knipperend plus die twee grote bolletjes. Na recht door gevlogen te zijn ging hij links af en vloog weer door. Kon hem na paar minuten niet meer zien.
Het was echt raar want de vorm van het hele ding had niks weg van een vliegtuig, dus dat sluit ik eigelijk uit. Maar hoe ziet een satelliet er uit? Want om nou gewoon kei hard te roepen this een UFO vind ik ook zo, nou ja, daar ben ik te nuchter voor.

je weet maar nooit