Was het een vliegtuig? Een satelliet? Of toch een UFO?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Was het een vliegtuig? Een satelliet? Of toch een UFO?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 06:40

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet snel zal roepen dat ik aliens gezien heb of zo, maar wat ik de laatste twee dagenheb gezien, it makes me wonder. Vork

Het is al twee dagen volle maan hier, misschien relevant misschien niet he, Bloos

Maar even serieus, sinds twee dagen zie ik een ronde wit bolletje in de lucht, echt heel fel. Het beweegt niet, knippert niet, en is veel groter en feller dan een ster. Daarbij beweegt het soms ook. Ik heb het vergeleken met een vliegtuig, mijn eerste optie was; nee dat kan niet, hij hangt te veel, stil.

Echter vanmorgen om kwart op zeven toen ik de hond ging uitlaten was het er weer. Maar dit keer twee bolletjes. Ik ben ven blijven staan om te kijken en toen begon dat ding te vliegen, eerst recht naar voen waarbij ik het geluid van motors kon horen, anders dan vliegtuigen maar toch je hoorde hem bewegen. Hte had nu rood en wit licht knipperend plus die twee grote bolletjes. Na recht door gevlogen te zijn ging hij links af en vloog weer door. Kon hem na paar minuten niet meer zien.

Het was echt raar want de vorm van het hele ding had niks weg van een vliegtuig, dus dat sluit ik eigelijk uit. Maar hoe ziet een satelliet er uit? Want om nou gewoon kei hard te roepen this een UFO vind ik ook zo, nou ja, daar ben ik te nuchter voor. Clown

missnynke

Re: Was het een vliegtuig? Een satelliet? Of toch een UFO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 06:59

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 07:04

xx_Horsiex schreef:
Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik niet snel zal roepen dat ik aliens gezien heb of zo, maar wat ik de laatste twee dagenheb gezien, it makes me wonder. Vork

Het is al twee dagen volle maan hier, misschien relevant misschien niet he, Bloos

Maar even serieus, sinds twee dagen zie ik een ronde wit bolletje in de lucht, echt heel fel. Het beweegt niet, knippert niet, en is veel groter en feller dan een ster. Daarbij beweegt het soms ook. Ik heb het vergeleken met een vliegtuig, mijn eerste optie was; nee dat kan niet, hij hangt te veel, stil.

Echter vanmorgen om kwart op zeven toen ik de hond ging uitlaten was het er weer. Maar dit keer twee bolletjes. Ik ben ven blijven staan om te kijken en toen begon dat ding te vliegen, eerst recht naar voen waarbij ik het geluid van motors kon horen, anders dan vliegtuigen maar toch je hoorde hem bewegen. Hte had nu rood en wit licht knipperend plus die twee grote bolletjes. Na recht door gevlogen te zijn ging hij links af en vloog weer door. Kon hem na paar minuten niet meer zien.

Het was echt raar want de vorm van het hele ding had niks weg van een vliegtuig, dus dat sluit ik eigelijk uit. Maar hoe ziet een satelliet er uit? Want om nou gewoon kei hard te roepen this een UFO vind ik ook zo, nou ja, daar ben ik te nuchter voor. Clown

Het zou mssch wel kunnen op youtube was er dergelijk zulk comment maar meeste denken ook om de bluebeam project en ik geloof meer dat het die project is.

Ach misschien kijken ze nog over ons Clown

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 13:32

ik heb gisteravond ook zoiets meegemaakt, ik stond bij de paarden in het weiland en er waren 3 witte bollen naast elkaar. Bewogen heel lichtjes naar Boven en sommige werden heel klein en daarna weer groot. Ze verdwenen wel.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:56

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 14:59

Maar in dat artikel staat dat het 3 dagen te zien zou zijn in de lucht, daar valt de 16e binnen. Knipoog

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 14:59

MarrieLeen schreef:
Maar in dat artikel staat dat het 3 dagen te zien zou zijn in de lucht, daar valt de 16e binnen. Knipoog

Oeh das waar!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:03

dit had ik laats ook... al voo rde 14de trouwens hoor... 2/3 weken terug.. keek uit mn raam en zag iets paars/orandjes glitteren heel raar en bewoog ook heel traag.. maakte foto van maar dan zag ik echt niks :S ik durfde ook niet te zeggen wat het was want ik geloof er niet in.. maar toch aan de nadere kant denk ik wel.. wat is dit..

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:25

We hebben Stalkers,Nieuwe buren Whatever het is eng!!! Duivel

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:29

Goh... ben nu toch wel benieuwd... hhaha ik heb t nog niet gezien.. zal straks extra goed gaan kijken Clown

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:34

Dat zie je zo vaak hangen in de avond zo'n hele felle grotere lichtpunt die heel weinig tot niet beweegd ...
Dan zou ik dus al jaren "ufo's" zien Dromen
Volgens mij is het gewoon een satelliet Tong uitsteken

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 20:01

_Evanne schreef:
Dat zie je zo vaak hangen in de avond zo'n hele felle grotere lichtpunt die heel weinig tot niet beweegd ...

Hbe je het hele verhaal gelezen, doen satellieten dat ook?

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:03

xx_Horsiex schreef:
_Evanne schreef:

Hbe je het hele verhaal gelezen, doen satellieten dat ook?

Opeens rondvliegen volgens mij niet, weet niet, keek niet lang.
Over dat geluid horen, had ik overheen gelezen, sorry. Tong uitsteken Maar dat heb ik ook niet gehoord.
Zie wel heel vaak felle grote lichtpunt die wat beweegd, maar denk niet dat het iets raars is ofzo, zag wel soms meerdere stipjes erbij(kleur), dacht dat het een vliegtuig was, maar hing te stil dus dacht dat het een satteliet was.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:05

Ik had van de week ook zoiets.
Wij (m'n moeder en ik) zagen steeds in ons ooghoek een lichtblauw achtig iets. Net alsof het weerlichtte, maar dat was het niet. Best apart, heb het sindsdien ook niet meer gezien.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 20:07

_Evanne schreef:
Opeens rondvliegen volgens mij niet, weet niet, keek niet lang.
Over dat geluid horen, had ik overheen gelezen, sorry. Tong uitsteken Maar dat heb ik ook niet gehoord.
Zie wel heel vaak felle grote lichtpunt die wat beweegd, maar denk niet dat het iets raars is ofzo, zag wel soms meerdere stipjes erbij(kleur), dacht dat het een vliegtuig was, maar hing te stil dus dacht dat het een satteliet was.

Ja kan altijd satelliet zijn, ik heb geen idee hoe die doen maar dit vond ik toch wel heel apart, haha.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:09

Als je niet weet wat het was... was het wel degelijk een UFO Haha! Haha! Haha!

Bizar wel, ben toch wel benieuwd wat het was.. fototoestel klaar houden he *LOL* je weet maar nooit Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:09

Haha ja ik zie zulke dingen altijd op de snelweg 'savonds of 's nachts. Ik werk nogal op rare tijden en als ik dan naar huis ga zie ik zulke lichtjes. Als ik dan goed kijk, rij ik bijna de berm in dus ik hou het altijd maar op lasershows Knipoog. Trouwens bolbliksems kunnen er ook zo uitzien.

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:13

UFO's enzo komen niet op een bepaalt tijdstip, ze kunnen dat wel zeggen, maar ze komen pas als de mensheid er rijp voor is. Dus het kan maarzo dat het pas over een jaar gebeurt of zelfs langer (wat er op fok.nl stond dan he.) tenminste dat heb ik gehoord Knipoog

in ohio waren er veel ufo's gesignaleerd op bepaalde tijdstippen. ze zeggen dat dat toen het middelpunt was, misschien is het nou wel Nederland.. Tong uitsteken
ik lees hier op bokt veel over mensen die ufo's gezien hebben en lees er ook in de kranten over. Verder hoor ik vaak van bekende dat ze iets in de lucht hadden zien hangen.

ik zie dit soort "verschijningen (of hoe je dat schrijft met een ij of een ei? Tong uitsteken Clown )" heel vaak in Spanje als ik op vakantie ben...

edit 1: meer informatie enzo erop gezet Tong uitsteken
edit2: erop gezet wat ik ge-edit had.
Laatst bijgewerkt door Cartouchje op 18-10-08 20:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 20:18

Noah2006 schreef:
Haha ja ik zie zulke dingen altijd op de snelweg 'savonds of 's nachts. Ik werk nogal op rare tijden en als ik dan naar huis ga zie ik zulke lichtjes. Als ik dan goed kijk, rij ik bijna de berm in dus ik hou het altijd maar op lasershows Knipoog. Trouwens bolbliksems kunnen er ook zo uitzien.

Die bolbliksems, zie je die ook als de lucht stralend is?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:26

een jaar of twee geleden heb ik ook van die bollen in de lucht zien hangen,ik vond het ook erg vreemd,ik heb het tegen niemand verteld want ze verklaren mij voor gek hier denk haha
toch denk ik wel dat er nog iets meer is dan alleen wij.
de ruimte is zo ontzettend groot,waarom zou de aarde de enige planeet zijn waar leven is??? ik denk het niet hoor,ik hoop alleen wel 1 ding,dat mochten er dus buiten aardse wezens bestaan dat ze wel lief zijn haha vind het best wel een enge gedachte dat ze hier zomaar bij ons op de stoep kunnen staan haha

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:30

Geen idee Haha!, ik gooi het ermaar op ik zou niet weten wat het wel zijn... een UFO dus Haha!

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:31

@amazone77; Inderdaad, Best wel eng idee!

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:35

Mijn moeder heeft een keer een (ufo ? ) gezien
Dat is al 17 jaar geleden, ze bracht mijn broer naar me oma toe, nja ze had de fiets buiten gezet broer erin gezet, maar moest nog de deur achter zich dichttrekken, totdat ze naar boven keek en een rond achtig iets zag vliegen, wat geen geluid maakte ( geen helikopter want het was windstil ook geen vliegtuig daar vloog het immers te laag voor en er kwam geen geluid van af, normaal fietste ze naar me oma maar nu ging ze lopends, het heeft haar de hele weg gevolgt. Toen ze bij me oma kwam zei ze, ik heb toch iets raars gezien, zei me oma ja dat ronde lichtgevende ding in de lucht wat geen geluid maakte, ja zei me moeder dat heb ik ook gezien, ze hadden toen zo lijn gebeld voor ufo's ed, maar die namen niet om, het was tegen half 6 in de winter en dan neem je aan dat het niemand is die een ballen oid in de lucht heeft gedaan

Het lijkt me sterk dat het een sataliet was, die zijn veel en veel hoger en zien eruit als een ster, en die vliegen aan 1 stuk door, maar blijven niet hangen

Het zal me eigenlijk niets verbazen, het lijkt me sterk dat wij de enige van alle planeten zijn waar leven is? dat kan toch niet?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:43

xx_Horsiex schreef:
Noah2006 schreef:

Die bolbliksems, zie je die ook als de lucht stralend is?

Zou kunnen. Het is helemaal afhankelijk van de luchtvochtigheid etc. etc.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:53

Ik zag laatst iets brandend in de lucht.
Heel raar, het was absoluut geen vliegtuig of ster.
Daar vloog het te laag voor en het vloog héél snel.
Ik ben nog steeds benieuwd naar wat dat was.