Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

benangelique schreef:ik kan me voorstellen dat je er emotioneel onder bent. toch zal je een nieuwe fase in je leven in moeten en kunnen gaan.
weet je zeker dat je met je vriend verder wilt?
kimmie261 schreef:is het anders een mogelijkheid om je eigen appartement even "aan te houden" ,zodat het misschien niet zo definiteif is,en dat jullie kunnen kijken hoe het bevalt saampjes?
Maar niemand wil in de ouwe griebesbende wonen.benangelique schreef:zodat het van jullie SAMEN is en niet alleen van HEM
ik vond het samenwonen ook best eng want had er ook geen goede ervaring mee.

suze_ schreef:ik heb zelf 'afscheid' genomen van mn huisje. er alleen nog even geweest, rondgelopen, herinneringen opgehaald.. en echt gedag gezegd en bedankt
Suuskipje schreef:wauw miep dat is nogal wat
maar ik denk dat het wel een goede keuze is. Je bent gelukkig met hem en hij is niet zoals je ex, bovendien kom je in een groter huis en hebben jullie meer centjes om samen leuke dingen te doen
. Waarom zet je niet een student in jouw appartement voor 3 maanden of een half jaar. Dan weet je meer en zit je niet zelf met de brokken als het onverhoopt toch niet zo'n succes wordt dat samenwonen. miep1979 schreef:suze_ schreef:ik heb zelf 'afscheid' genomen van mn huisje. er alleen nog even geweest, rondgelopen, herinneringen opgehaald.. en echt gedag gezegd en bedankt
Ik heb voor mezelf ook zoiets voor ogen, wat grappig dat je hetzelfde gedaan hebt... Heb het gisteren zelfs zitten bespreken met mijn kat

miep1979 schreef:Gisteren ben ik voor een keuze gezet, beetje overvallen door alles e.d.
Ik woon nu ruim 4 jaar in mijn appartement, heb hier met mijn ex samengewoond, heb hier hele zware tijden maar ook hele sterke tijden gehad...
Ik wilde een nieuw interieur omdat ik in een nieuwe levensfase terecht kwam en besloot daarom mijn inboedel te grabbel te zetten begin dit jaar, via bokt ben ik het "kwijt geraakt" Gisteren kreeg ik via bokt een pb dat ze 1 november de spullen willen komen halen. Ondertussen is er in 6 maanden tijd al een hoop veranderd. Inmiddels heb ik bijna een half jaar een hele lieve vriend die tegenover mij een appartement heeft.
Om nu nieuwe meubels aan te gaan schaffen en misschien over een half jaar definitief te gaan samen wonen is wast of money.....
Dus mijn vriend opperde dat ik dan maar mijn huissie opzeg en bij hem intrek.
Het feit dat ik mijn geliefde appartement, mijn thuis misschien wel ga opzeggen doet heel veel met me, ik ben er heel erg emo onder.....
Heb niet de meest prettige samenwoonervaring op zak maar ook omdat ik zoveel mooie en moeilijke tijden heb meegemaakt in de periode dat ik daar woonde maakt het voor mij heel emotioneel....... Hebben meer mensen in een zelfde soort situatie gezeten en hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Ik weet dat door het opzeggen van mijn huisje, ik ook een hele mooie nieuwe levensfase tegemoet ga, maar toch elke keer flink slikken als ik denk aan het opzeggen....