Geen afbeeldingen in Bokt...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Geen afbeeldingen in Bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 07:41

Hoi!

Ik heb even een klein probleem: ben de draadloze verbinding van Vodafone voor een maand aan het testen... alleen hebben ze daar bij Vodafone geen rekening gehouden met Bokt: ik zie namelijk bij UK (en andere fotofora!) helemaal geen afbeeldingen! (andere modem is stuk, zodoende...)

Wat zou het wezen, wat zou het zijn?

Nathalie

Re: Geen afbeeldingen in Bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:53

Goh hier precies hetzelfde probleem! Maar ik heb er ook nog geen antwoord op of een oplossing voor kunnen vinden....

Als je bij eigenschappen van een afbeelding kijkt, begint de URL bij jou ook met http://1.1.1.1/bmi (bijv.) ?
(soms verschillen de cijfertjes bij mij..)

Ik heb overigens ook vodafone draadloos. (mobiel internet) Sinds een maandje nu.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:02

[LZP] > [TV]

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 09:32

Nathalie schreef:
Goh hier precies hetzelfde probleem! Maar ik heb er ook nog geen antwoord op of een oplossing voor kunnen vinden....

Als je bij eigenschappen van een afbeelding kijkt, begint de URL bij jou ook met http://1.1.1.1/bmi (bijv.) ?
(soms verschillen de cijfertjes bij mij..)

Ik heb overigens ook vodafone draadloos. (mobiel internet) Sinds een maandje nu.

Ja, eerst lukte het wel, maar nu niet meer. Daarom ook dat ik even weinig bok (mede ook omdat internet er NOG ALTIJD THUIS eruit ligt en alleen op wo do en vr kan bokken...) Huilen

Test periode van Vodafone heb ik maar afgesloten... internetpagina's vindt ik niet mooi eruit zien...
En ja, ik had ook gekke URL's!