voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 17:19

ben ik toch wel benieuwd naar aangezien ik denk dat het bij iedereen wel anders zal gaan.

hoe ging het bij jou/jullie tijdens de eerste ontmoeting met je (schoon)ouders

Niwla

Re: voorstellen van jouw liefde aan je ouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:21

Super! Mn ouders kenden mn vriend eerder dan ik Bloos

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 17:22

dat is natuurlijk ook een mogelijkheid haha.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:23

Mijn vriend was bij mij op bezoek en mijn ouders kwamen plotseling langs. Maar ging goed. Gelukkig kunnen ze het goed vinden.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:24

Bij ons ging het gelukkig ook goed, en ze kunnen het goed vinden. lijkt me echt vervelend als het botst tussen me ouders en me vriend

Oliebollie

mijn ouders hebben me juist gekoppeld Knipoog
Hij liep al 3 jaar achter me aan, en ik had het al opgegeven omdat ik dacht dat ik geen kans maakte..
Hij kwam al 5/6 jaar hier thuis Lachen

Niwla

tallechie schreef:
Mijn vriend was bij mij op bezoek en mijn ouders kwamen plotseling langs. Maar ging goed. Gelukkig kunnen ze het goed vinden.

Haha dat is best genant Tong uitsteken

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:25

We waren op een avond gaan varen totdat z'n benzine op was en de boot bij ons moest blijven liggen, toen hadden we nog niks maar zo leerden ze hem wel kennen..

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 18:27

Niwla schreef:
tallechie schreef:

Haha dat is best genant Tong uitsteken

idd. lijkt me echt vreselijk als je ouders niet met je vriend overweg kunnen of jij/ik met je/mijn schoonouders.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:28

Mijn vriend kwam na onze eerste "date" meteen bij ons thuis wat eten, haha. Dus het ongemakkelijke was er snel vanaf.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:30

Goed, mn moeder vindt mijn vriend een zeer nette, degelijke jongen die ook nog een vlotte babbel heeft en dat is voor mijn moeder de ideale schoonzoon *LOL* en andersom gaat het ook gewoon goed!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:37

Toen ik nog een relatie had met een ex (toen dus vriend.) wist ik zeker dat het fout zou lopen tussen hem en mijn ouders. Mijn ouders zijn lastige mensen tegenover vreemden, dus ik heb hem ook nooit voorgesteld. En ik denk dat het achteraf een heel verstandig besluit is geweest.

Mijn vriend van nu hebben ze een paar keer gezien, en dat gaat goed. Ze weten alleen nog niet dat we wat hebben. Lachen
Zo is het ook bij zijn ouders. Ik ben een paar keer daar geweest, en kan het goed met hun vinden. Alleen weten ook hun nog niet dat we nu wat hebben.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:47

Nadat we samen een festival hadden gedaan heeft ie me naar huis gebracht, en zo mijn ouders ontmoet .

Hoe lang waren jullie allemaal al samen toen hij je ouders ontmoette Lachen?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:50

gewoon alsof je een vriendinnetje mee neemt.
Mijn beide ouders vonden hem helemaal geweldig.

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 18:58

kon ik die leuke jongen nou maar voorstellen aan m'n ouders Tong uitsteken

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:47

MW --> LZP

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:08

De eerste ontmoeting was een beetje ongepland. We gingen naar een optreden van Jan Smit en ik stond bij de auto te wachten zodat we meteen konden vertrekken. (En aangezien we 1 week hadden wilde ik het nog even uitstellen Bloos )
Hij wilde mij bellen om te zeggen dat hij er was maar hij had geen bereik in mijn gehucht, dus hij stond aan de voordeur en m'n moeder deed open. Clown

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:08

Mijn mama kende mijn vriendje al voordat ik hem kende, dus hij was heel welkom hier Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:23

Mijn vriend kwam mij ophalen voor onze eerste date, hij liep gelijk naar binnen en stelde zichzelf voor. Klaar Haha! haha

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:26

Bij mij ging dat ook vrij vlot, kwam ook omdat ze hem al kende van op wedstrijd en zijn familie, dus dat scheelt een pak Ja

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:31

Het is al onwijs lang geleden Tong uitsteken ruim 9 jaar Mijn ouders konden het meteen super met he vinden mijn vader en hij zijn twee handen op 1 buik.. Bij mijn ouders is iedereen welkom.. Maar ze hoeven het maar 1 keer te verpesten en dan is het over..
Maar na 9 jaar zijn ze nog steeds dikke maatjes Tong uitsteken en nu moeten ze wel want ze worden opa en oma hahah

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:33

Niwla schreef:
Super! Mn ouders kenden mn vriend eerder dan ik Bloos

hahaha
dat was bij mij ook zo *LOL*
en mijn ouders en schoonouders kenden elkaar ook al Vork
mijn vriend, zijn vader en mijn vader werken bij hetzelfde bedrijf Vork

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:34

Bij mij was het een ramp en het is ook een lang verhaal eigenlijk...

Mijn vriend en ik schelen 4 jaar. Ik was 15 toen ik verkering met hem kreeg en mijn vriend was toen 19. Mijn ouders vonden het een regelrechte ramp dat ik met hem omging. We hadden toen nog geen verkering. Het verschil in leeftijd was te groot.

Maar...ik werd verliefd en hij was ook helemaal weg van mij, maar op een gegeven moment mocht ik niet meer met mijn vriend afspreken, omdat mijn ouders gewoon het niet wilden hebben ivm het leeftijdsverschil.

Zo goed en zo kwaad als het kon hebben mijn vriend en ik een tijd lang "stiekem" met elkaar afgesproken als mijn ouders weg waren. Hij kwam altijd naar mij, want ik mocht niet naar hem toe. Al een half jaar verkering hadden we zo zonder dat ik zijn ouders had gezien!!! Ze belden me wel af en toe, alleen ik was er nog nooit geweest en had ze nog nooit gezien.

Na een tijdje kwam mijn vader erachter dat er foto's van ons beiden op de computer stonden. Ik schaamde me dood en dacht dat ik hem nooit meer mocht zien.

3 weken huisarrest gehad....viel te overleven en daarna kreeg Erik nog een kans om te komen. Hij is geweest en mijn ouders waren er nog niet helemaal weg van het idee dat wij verkering hadden. Ze hoopten dat het niet zo lang zou duren.

Een week later ben ik bij mijn vriend geweest en zijn ouders waren geweldig! Ze waren zo open en mijn moeder heeft er 2 uur zitten koffiedrinken met zijn moeder. Heel gezellig en zo is haar mening veranderd over Erik en zn ouders.

Erik is gewoon een schat en doet niets wat ik niet wilt Lachen En mijn ouders denken er gelukkig nu ook zo over. Inmiddels zijn Erik en ik bijna 4 jaar samen Lovers

Heel veel trammalant gehad dus in het begin, maar het is goed afgelopen en ik ben echt gelukkig met hem Lachen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 20:35

Lindy1982 schreef:
Het is al onwijs lang geleden Tong uitsteken ruim 9 jaar Mijn ouders konden het meteen super met he vinden mijn vader en hij zijn twee handen op 1 buik.. Bij mijn ouders is iedereen welkom.. Maar ze hoeven het maar 1 keer te verpesten en dan is het over..
Maar na 9 jaar zijn ze nog steeds dikke maatjes Tong uitsteken en nu moeten ze wel want ze worden opa en oma hahah

wat leuk enneuh gefeliciteerd!!!! al enig idee wat het word? of houden jullie dat lekker geheim tot het zover is.
veel geluk in elkgeval met zn drietjes

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:37

haha neej we weten het nog niet maar gelukkig hoeven we daar niet meer zolang voor te wachten ben over 3 weken uitgerekend