Relatie met je buurjongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Relatie met je buurjongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 10:23

Sinds ongeveer een half jaar wonen er nieuwe mensen naast ons.
Waarvan ook een jongen... een paar jaar ouder dan ik
Nu is het wel aardig duidelijk dat hij mij leuk vind. En ik vind hem stiekem ook wel leuk.
Ik zit alleen zo in over de afstand.
Het is zo dichtbij. Er zit alleen een muurtje tussen.
Ik zit zo te twijfelen over wat ik moet doen.

Ik heb net een relatie achter de rug. Waarbij ik er eigenlijk een beetje te laat achter kwam dat we gewoon niet bij elkaar pasten.
(we hadden elkaar leren kennen op een feestje... dus het was gezellig.. maar alleen met hem was het gewoon niets)
Ook onze interesses pasten niet bij elkaar.

Ik en mijn buurjongen verschillen ook van elkaar qua muziek/kleding-stijl en hobby's
En ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Net als de vorige keer.

Uit pure wanhoop vraag ik nu toch maar bokt om hulp.
Wat moet ik doen.
Een relatie met 'the boy next door'... Wel of Niet.

Wildgirl

Re: Relatie met je buurjongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:24

bedenk je wel dat áls het niet werkt je er nog stééds naast woont.....

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 10:26

Wildgirl schreef:
bedenk je wel dat áls het niet werkt je er nog stééds naast woont.....

tja, dat besef ik dus maar al te goed.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:30

Bedenk wel dat als die wel de ware blijkt te zijn dat je er heerlijk naast woont! Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:41

Een vriendin van mij heeft twee jaar een relatie gehad met haar buurjongen, toen dat uitging was het idd wel wat pijnlijk af en toe. (hij kon er niet mee omgaan dat zij hem had gedumpt)

Maar het had ook zo ze voordelen; ze ging vaak -midden in de nacht- naar hem toe, en als ze wat was vergeten kon ze dat gewoon even thuis ophalen.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:41

Inderdaad Emmaa! Het hoeft niet meteen fout te gaan omdat het bij je vorige relatie wel fout ging Lachen Als het nu goed voelt, gewoon doen. 't Is heel wat makkelijker dan iemand 180 km verderop hebben, ik spreek uit ervaring Clown

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:44

Als je het niet probeert dan zul je het nooit weten.
Als ik jou was zou ik gewoon rustig aan een keer wat met hem gaan doen, dan merken jullie vanzelf of jullie bij elkaar passen en elkaar echt leuk vinden. En mocht het niet werken dan is er toch nog niks aan de hand?

Ik snap dat je bang bent om weer een nieuwe relatie aan te gaan en dat je bang bent dat het weer fout gaat. Dit heb ik zelf ook heel erg.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:49

Tsja, als het fout gaat is het inderdaad minder prettig als diegene naast je woont. Maar goed, ook als diegene in dezelfde stad woont kan het al niet altijd even fijn zijn, dus daar moet je je niet door laten weerhouden. Ik zou zeggen, leer elkaar wat beter kennen en bekijk een beetje of jullie overeenkomsten hebben. Ik heb uit vorige relaties geleerd wat ik belangrijk vind, dingen die ik belangrijk vind, manieren van omgaan met elkaar die ik belangrijk vind. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen merkte ik al in de aanloopfase dat hij veel van dezelfde dingen belangrijk of in ieder geval leuk vindt en dat scheelt enorm! Daar hoef je geen relatie voor te hebben Knipoog

En nog iets, natuurlijk is het eng om weer een relatie aan te gaan... Maar durf, spring in het diepe en kijk wat er gebeurt want als je niks doet loop je ook geen risico maar weet je ook niet of hij toevallig de ware voor je is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:49

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:19

Ik zelf heb ook even in een relatie met mn buurjongen gezeten. Het ging redelijk goed, totdat het niet meer gaat. Wij hebben echt 2-3 jaar niet met elkaar gepraat. Nu smsen we af en toe, maken een babbeltje en in de zomer af en toe samen zwemmen. Maar goed, wat ik ook wil zeggen.. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Als jullie elkaar echt leuk vinden moet je het denk ik een kans geven Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:33

Gewoon proberen! Als het misloopt wonen jullie naast elkaar, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:37

Is het probleem omdat jullie buren zijn of omdat jullie zo anders zijn.
mijn man heb ik ook verkering mee gekrgen toen hij tegenover ons kwam wonen. heeft zijn voordelen want je ziet elkaar vaak en dat was iets wta wij nodig hadden.
Als het probleem is dat jullie erg verschillend zijn. tja dat moet je echt zelf beslissen of je daar mee om kan gaan.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 14:25

Lijkt mij juist wel gezellig, m'n vriend een huis naast me Tong uitsteken Alleen als het stukloopt is het natuurlijk wat rot mja. Burenruzies enzo komen ook voor... Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:07

Als je iets met hem hebt is het geweldig om zo dichtbij elkaar te wonen. Mocht het uitgaan, is het minder.
Spreek uit ervaring Knipoog .
Ik zou er gewoon voor gaan!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 16:14

Ervaringsdeskundige meldt zich;
Mijn eerste echte vriendje was mijn buurjongen, zaten tussen zijn huis en mijn huis welliswaar 2 andere huizen tussen. Na 1,5 jaar was de liefde over.....was wel beetje lastig, maar ach. Enkele jaren later weer als een blok voor een buurjongen gevallen, de buurjongen van die eerste buurjongen, Haha! en nu 15 jaar later zijn wij happy getrouwd en hebben we 2 zoons. Verhuizen was wel erg makkelijk trouwens!!

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 16:30

Oke, jullie hebben mij wel goede hoop gegeven Haha!
Het kan dus ook heel mooi lopen zo te zien Tong uitsteken

Echt super bedankt